Keresés ebben a blogban

2012. május 11., péntek

Alloimmun részeredmények

Ma reggel már nem bírtam tovább, és hívtam a Honvédot, hogy vannak e eredmények. Csodák csodájára sikerült is elérnem őket elsőre, és azt mondták, hogy részben kész vannak - szóval azonnal indultam is be értük! Tisztában vagyok vele, hogy ez az alloimmun vizsgálat egy részének, amit nálam megcsináltak, is csak egy részlete, a hematológiai cuccok még hiányoznak - de akkor is úgy izgultam mikor átvettem, mintha államvizsgán lettem volna.

Az eredmények:
T limfocita az összes limfocita százalékában             60%            hat.érték:55-84
T helper sejt az összes limfocita százalékában          36%            hat.érték:31-60
T supressor sejt az összes limfocita százalékában     23%            hat.érték:13-41
B limfocita az összes limfocita százalékában             9%              hat.érték:6-25
NK limfocita az összes limfocita százalékában         29%     +     hat.érték:5-27

Na itt legyen okos az ember!Persze azt nyilván látom én is hogy az NK limfocitáknál van az eltérés, és ha a sejtésem nem csal, akkor ez nem más mint a híres NK ölősejtek - amiről már sokat olvastam. De ettől függetlenül azért nem tudom igazán értékelni ezt a leletet, nem tudom ez mennyire rossz, meg egyálatlán. Kell nekem ehhez Fülöp, vagy még nagyon sokat kell kutatnom a neten, és leginkább nem magyar oldalakon, hogy tudjam mizu. De rajta vagyok....ha bárkinek van valami halvány fogalma a dologról, annak szívesen venném a segítségét!
Próbálom még ma elcsípni telefonon Fülöpöt - remélem hamarosan elérem, és akkor kiegészítem a bejegyzést azzal amit mond!

..........

elértem Fülöpöt!Sokkal okosabb nem lettem persze...
Szóval: az eredményekkel kapcsolatban azt mondta, hogy ha az NK emelkedett az már önmagában elég indok arra, hogy kell az IVIG, de mondtam hogy a többi meg határétéken belül van, erre mondta, hogy akkor még kell egy TNF-apha vizsgálat megerősítésnek. Na ez az amit Debrecenben nem csináltak meg nekünk - DE azt mondta Fülöp, hogy erről egyeztetett és valószínűleg Pesten csinálni fogják ezt, lehet hogy már a jövő héten, de még költségeket kalkulálnak, szóval emiatt beszéljek vele újra jövő hét elején. Ez után felolvastam neki egyesével az eredményeket, majd mindegyikre közölte, hogy ez sem jó, az sem jó (pedig határértéken belül vannak)....na szóval így legyek okos. Akkor most tök szar??? Vagy csak részben szar, de elég indok az IVIGhez? vagy kell még TNF-apha vizsgálat megerősítésként? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, megőrülök ebben!!! Mindegy, megszoktam már, hogy ilynekor a neten kell kutakodnom, és nekem kell mindent kiderítenem egymagam. Mindenesetre jövő hét kedden megyek Fülihez reggel, ott egyeztetjük az eredményeket pontosabban, illetve hátha ddigra kiderül lesz e valahol TNF-apha szűrés. Ja és még valami: az alloimmun vizsgálat 3. része, a blokkolókkal kapcsolatban azt mondta, hogy az Istenhegyi Klinikával egyeztet emiatt, és talán az is beindul majd ott, de az még több idő lesz....

14 megjegyzés:

  1. Szia Eszter!
    Sajnos nem tudok hozzászólni a témához, tőled hallottam erről az egészről először!De Te viszont szerintem tudsz Nekem segíteni. Kiknek indokolt egy ilyen vizsgálat???Mit csinál pontosan az IVIG???Tudom, hogy már többször írtál erről, de ez nekem már kínai :-)
    Üdv, Edina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eszter! Úgy érzem legalább a puzzle-ből a hiányzó darabka végre meglesz a következő lombikhoz! Örülök, hogy ezt sikerült elintézned, és remélem az oep-be is beadjátok a papírokat - ha Füli szerinte ezek nem jó eredmények, akkor igenis indokolt az ivig oep-es finanszírozása.

      Törlés
  2. Szia Eszter,

    na ettől én mindig elbizonytalanodom. Ami más szerint (több más endokrinológus, nőgyogyi, meddőségi szakértő, dietetikus......) szerint jó érték és normális és nem kell vele semmit csinálni az Füli szerint rossz és rátol egy kiló gyógyszert (kb. az adható maximum közelében). Biztos hogy ez a jó stratégia, hogy felülsúlyozza állandóan a gyógyszereket? Illetve én úgy szeretnék már valakit látni, akinek ő még nem javasolt IVIG.et, néha az az érzésem, hogyha hozzá kerülsz akkor mindenképpen kapsz (vagyis leginkább fizetheted).
    Persze azért én is megcsináltatom az alloimmunt aztán meglátjuk mi lesz. Zeke pl. nekem azt mondta, hogy semmi nem kell hanem hajrá lombik, mert minden határértéken van amit Füli gyógyszerezni akar (prolactin 2 mérésből egyszer minimálisan emelkedett, inzulin éppen határérték).
    Nóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nóra!

      Igen, igazad van, Fülöp valóban ilyen: sokkal bátrabban gyógyszerez, és néha én is úgy érzem mindenkinek IVIGet akar adni, és Zeke nekem is ugyanezeket mondta, mint neked. Ezért is hajtottam ennyire az allommun vizsgálatot, hogy legyen már valami kézzel fogható magyarázatom mielőtt iviget adatok be újra, és fizetek rengeteget. DE most hogy van, még minidg bizonytalankodom, de még utánajárok, viszont ha ebből tényleg kiderül az alloimmun gond, akkor hinnem kell Fülöpnek....nagyon nehéz így okosnak lenni, ha az orvosok sem értenek egyet, és ők is mást mondanak - úgy ráadásul, hogy Zeke az a doki, akit maga Fülöp is ajánl!

      Törlés
  3. Szia Eszter! Keresd ki a vonatkozo reszt az nk sejtekrol... Erdekes
    http://www.ivf1.com/ivf-implantation-failure/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!!!!Nagyon hasznos volt, sajnos nem sok jót írtak...igazából eléggé elbizonytalanított megint ez az olvasmány, de hát jó hallani minden féle véleményeket - de nagyon nehéz így okosnak lenni, hogy akkor ivig vagy nem ivig...

      Törlés
  4. Szia Eszter!
    Sok erőt és kitartást kívánok neked ismeretlenül is.Este pár óra alatt elolvastam a blogodat és mondhatom hogy szinte csak az olvasásában elfáradtam te pedig mindezt végig élted.Bár én is tudnék írni a 2 éves kálváriámról lehet hogy az is elég hosszú lenne.
    Nagyon sok hasznos illetve új információt kap aki olvas téged és esetleg előtte jársz a procedúrában.
    Viszont a segítségedet szeretném kérni.A "hagyományos" folsavat én sem tudom hasznosítani de a Femibion-t nem használhatom a pajzsmirigy gyulladásom miatt.Tudom hogy kevés jód van benne de nekem mégis újra indította (kb.1,5 éve) az autoimmun folymatot és most végre remisszióban van a p.m.-em ezért nem szeretném szedni és az endokrinológus-immunológusom is erre kért.
    Ezzel kapcsolatban írtad a melatonint ha jó értettem, ennek mi köze a folsavhoz?Nem találok semmi infót rá a neten.Ezzel pótolhatnám a folsavat?
    A másik kérdésem pedig a Laboratórium Kft-hez szeretnék bejelentkezni sperma/ovárium elleni antitest vizsgálatra,ez csak egy vérvétel lenne?
    Ha ez az érték pozitív akkor abból az következik hogy az alloimmun panel is pozitív szerinted?Csak hangosan gondolkodok.
    Ha válaszolsz nagyon szépen megköszönöm.És még egyszer kitartást kívánok neked!
    Móni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Móni, a Metafolin az aktív folsav. Európában nem hozzáférhető (kivétel Femibion, de az meg pm betegségnél nem ajánlott), ezért mi Eszterrel Amerikából rendeltünk ezt a terméket használjuk: http://www.solgar.com/SolgarProducts/Folate-800-mcg-as-Metafolin-Tablets.htm

      Törlés
    2. Kissapka drága - olyan jó, hogy mostmár itt is itt vagy velem, és ilyen aktív vagy!!!Nagyon köszi, hogy megosztottad a szuper folsav lelőhelyet - úgyis Tőled kellett volna a pontos infókat beszereznem :)

      Törlés
  5. Kissapka,köszönöm szépen a segítséget!
    Persze nehogy örüljek van benne glutén ahogy olvasom és én glutént nem ehetek.Mert a p.m.betegségem mellé társult glutén érzékenység+gyomor-bélprobléma.Nem eszek tejterméket sem.
    És megszoktam hogy ha valami jó lenne a gyomorbajomra akkor az nem jó a p.m.-nek és fordítva.Mert mióta p.m.bajom van rengeteg mindenre úgy reagál a szervezetem hogy nem is értem.
    Úgyhogy nem tudom mit tegyek.Ezek szerint hiába szedem a "mezei" folsavat(de azért szedem) és hiába tudnék megoldást (általatok metafolin) én azt sem tudom szedni.Hát nem tudom mit tegyek?
    Ezért is gondolok arra hogy mielőtt belevágnék a fizetős lombikba szeretném az alloimun-t megnézetni.Mert mióta p.m.-es vagyok azóta sok mindent nem fogad be a szervezetem pl.kontrasztanyag hycosy-nál fogorvosi anyagok,egy-két gyógytea,napozás stb.stb.Persze ahogy olvasom Eszter-t ez sem úgy megy hogy gondolok egyet és kivizsgáltatom.Még ha fizetek érte akkor sem.Mindenesetre bejelentkeztem Fülöp-höz.Bár valamiért tartok tőle.Én már annyi de annyi orvosnál jártam ez alatt a 2 év alatt lehet hogy azért.
    Köszönöm mégegyszer:Móni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Móni,üdv itt! Remélem tudok Neked segíteni.
      Először is, szerintem nagyon jól teszed, hogy alaposan kivizsgáltatsz mindent, mert sok minden előbukkanhat mint probléma. Fülöphöz szerintem érdemes elmenni mindenképp, mert bár nagyon fura stílusa van néha, és néha nagyon kiakad rá az ember, mikor több órás várakozás után bejut hozzá - de ő a legalaposabb doki, akit ismerek, nagyon komoly kivizgsálási protokollt csináltat meg, aminek a vége az alloimmun vizsgálat. Szóval nem könnyű út, de szerintem megéri végigjárni, mert sokszor előbújuk valami rejtett betegség. Sok eredményt elfogad Fülöp, a lényeg hogy 1 évnél frissebb legyen minden. Kíváncsi vagyok milyen véleménynel jössz majd el Tőle, ha van kedved írd majd meg, mert érdekelne.
      Az anti sperimum és ovarium vizsgálát eg egyszerű vérvétel, és a G1 Laboratoróiumban csináltattam meg, de javaslom hogy ne a G1-.en kersztül jelentkezz be, mert úgy drágább, hanem dirketbe menj hozzájuk! Ha nem találod az elérhetőségüket szólj, és megírom. Ebből egyébként ha rossz is lesz nem következik, hogy akkor alloimmun bajod is van, de például az eldől emiatt hogy lombikkal lehet e csak babátok vagy sem, és azon belül is ICSIvel. Egyébként nekem ahogy olvastad az IVIG kezelés javította ezeket az értékeimet, tehát erre is jó hatással van.
      Metafolin ügyben Kissapka már megírta a forrásunkat, de van több fajta is a neten, csak nem tudom melyiket lehet itthonra megrendelni, mert nem olyan egyszerű dolog ám ez - de nézz körbe, hátha találsz számodra is megfelelőt!
      Ha van még kérdésed írj nyugodtan, nagyon örülök, ha segíthettem!!!
      Eszter

      Törlés
  6. Eszter,köszönöm a gyors válaszod!
    Holnap kinyomozom és bejelentkezek a vérvételre.
    Írtam ma a csaladinet.hu oldalra a fórumra amit ajánlottál valamelyik naplódban.Monika0920 néven előtted pont.
    Több szem többet lát.Ott írtam de pár szóval leírom neked is hogy az endokrinológusom aki megállapította a Hashimoto-t (az is mire kiderült még pszichológushoz is elküldtek hogy csak szimulálom a panaszaimat)anno ajánlotta hogy nézessek immun.összeférhetőséget illetve kérdezte hogy néztek-e a meddőségiben(ő így nevezte de most már hogy tudom gondolom alloimmunra gondolt) és én rá is kérdeztem hogy néznének-e vagy merre menjek ez ügyben.Azt mondta az orvos hogy "felejtse el!Ilyen nincs! és még komolyan én éreztem magam zavarban hogy ennyire hülyeséget kérdeztem?
    Dehát gondolom te is sok ilyesmit tapasztalhattál már mióta járod az orvosokat,központokat.Amikor olvastam az írásodat annyira bele tudtam képzelni magam a helyedbe mert én is ezt csinálom 2 éve.Orvostól orvosig,vérvételtől vérvételig,eredménytől eredményig vagyok.Be van írva a naptárba és szinte minden héten csak megyek valahány órára valahova.És most majd megyek Fülöphöz és kezdhetek mindent előről.
    De hidd el erőt ad a naplód.
    Köszönöm:Móni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Móni, megnéztem az itthon levő metafolinomat, és az internetes tájékoztatóját is, és NINCS benne glutén. Itt írja: FREE OF: Gluten, Wheat, Dairy, Soy, Yeast, Sugar, Sodium, Artificial Flavor, Sweetener, Preservatives and Color. (tehát ezek a felsorolt dolgok nincsenek benne, se glutén, se tejtermék,szóval szedheted!)Mégis jó hír :-)

      Törlés
  7. Kissapka!
    Köszönöm ismét az infót.Ez jó hír.Akkor nem kéne az angolomra hagyatkozni a továbbiakban.....
    Most már csak be kell szereznem valahogy.Ezért is szeretnék majd társat találni esetleg a fórumon(csaladinet.hu) hátha más is rendelne mert spanyolul,németül menne a rendelés de az angol már kevésbé.Meg persze az ár miatt is.
    Köszi:Móni

    VálaszTörlés