Keresés ebben a blogban

2012. május 18., péntek

OEP engedély beadva!

Tegnapi napon sikeresen beadtam az OEP engedély kérelmemet a támogatott IVIG-re! Mint ahogy eddig minden, ez sem volt egy egyszerű menet Fülöppel, de ezt már lassan megszoktam - valahogy minden amit vele kell intézni az kicsit olyan, mintha egy kandikamera felvételen lennék. Reggel fél9-kor hívtam, hogy mehetek e, mert kedden ezt dumáltuk meg. Eredetileg elutasított, de aztán könyörgőre fogtam, és végül beleegyezett, hogy jöjjek. Gyorsan be is vágtattam a MÁV-be, 9re már ott is voltam. Sajnos a nővérek közölték, hogy pont elment Fülöp egy nagy műtétre. 11 felé aztán megjelent, és találkoztunk, mondtam neki, hogy jöttem az oep miatt - mondta hogy még várakozzak kicsit, aztán jön. Ezek után jött újabb másfél óra várakozás, de eközben befutott még 3 lány, még kettő aki oepet akart intézni, és egy aki ogyit. Már nagyon türelmetlenek voltunk, így elkezdtük hivogatni Fülöpöt, és ki könyörgés után végre jött is, hogy akkor kezdthejük - de amikor meglátta, hogy hányan vagyunk nagyon kiakadt, és egy lányt rögtön haza is küldött. Majd végre elkezdtük megírni a kérelmet, ami abból állt, mint anno az ogyinál nis, hogy először kézzel ki kellett töltenem valami papírt, amit ő lediktált. Ezzel utána el kellett szaladnom az intézeti gyógyszertárba, ahol adtak egy árajánlatot az Humaglobinra, 25 mg-ra. Ezzel visszarohanás Fülöphöz. Idáig egészen jól is hangzik, de ekkor jött az, hogy na a többi részét a kérelemnek géppel kell megírni. Fülöp elkezdett valamit bűvészkedni a számítógépen, mint kiderült egy doksiból át akart másolni egy másikba dolgokat, de nem sikerült neki! Végül feladta, hogy azonnal kerítsük elő Madust vagy Jucust, mert különben nem tudunk tovább haladni - így elindultunk a folyosón, és minden köpenyes figurát megkérdeztük, hogy nem látták e őket. Szerencsére előkerült Magdus hamar, és segítségünkre sietett - megoldotta ezt a hatalmas számteches problémát, és átcopyzott egy szövegrészletet :) - de mondanom sem kell, hogy ez a procedúra vagy fél óránkba került. Ekkor kis szünet jött, mert az ogyi engedélyért jött csajszival kezdett foglalkozni Fülöp, ők be is fejezték a dolgokat, majd a végén kiderült hogy a csak nem hozott fénymásolatokat és borítékot sem - ezért elküldte venni őket, ami kapóra jött, mert mint utóbb kiderült én sem megfelelő méretű borítékot vittem, így én is megkértem őket, hogy nekem is hozzanak egyet. Ez után jött az, hogy nekem kellett odaülnöm a géphez, és szuper sebességgel begépelnem a saját dokumentumomba, amit a prof diktált, illetve kitörölni, beilleszteni részeket - ezzel legalább jól haladtunk, hamar kész is lett, és el is érkeztünk a nyomtatáshoz, amihez persze nem volt papír, el kellett mennem egy másik szobába szerezni. Az asszisztensek csak úgy röhögtek, amikor megjelentem, hogy én papírért jöttem Fülöp doktorúrnak :). Végre kinyomtattuk!!! Ez után még valamit elírt Fülöp, akkor elküldött Nórikához javítóért - átmentem egy másik szobába, és megkerestem Nórikát, aki egy kedves 50 feletti hölgy volt egyébként, ez is pipa - majd más már nem volt, mint még elküldött fénymásolni, hogy a kérelemből is legyen kettő. HUH!!!! Nem semmi, de kész voltunk. Ez után minden csatolandó dokumentumból elkért két darabot tőlem, a másik lány szegény nem vitt kettőt, na őt hazaküldte, mondván, hogy neki erre nincs ideje, jöjjön vissza másnap felkészülten! Nagyon kemény volt, igazából csak azt nem tudom, hogy az a lány, aki nem tagja ennek a fantasztikus Fülöpös fórumos csapatnak az hogy tudja ezt abszolválni???? Szerintem nekik ez minimum 2-3 nekifutás....de én a sok segítségnek köszönhetően elsőre megugrottam az akadályt, és kemény 6 óra szenvedés után a lezárt borítékos oep kérelemmel a kezembe átsétáltam az OEP Teve utcai iktatójába, és leadtam! Szerettem volna beszélni az ügyintézővel, hogy elmondjam nekem mennyire sürgős ez a dolog, de sajnos nem volt bent - de hétfőn telefonon felhívom majd őt. Mostmár csak azon kell drukkolni, hogy az oep ne utasítson el, hanem adja meg a támogatást!!! Ja azt nem is említettem, hogy volt egy olyan pillanat az ügyintézés során, amikor Fülöp összecsapta a papírjaimat és kiakadt, hogy mi az hogy én vagyok vetélő, és akkor hogy képzelem, hogy beadom ezt a kérelmet! De mondtam neki, hogy én azt a tájékoztatást kaptam az oeptől, hogy ha a vérvételeken beigazolódik hogy alloimmun gond van a háttérben, akkor beadhatom, és kaphatok én is támogatást - szerencsére ezzel nem vitatkozott, csak csodálkozott, de a papírokat megírta (vagyis pontosabban megiratta velem). Szóval most hajrá OEP!!!!!!  

1 megjegyzés:

  1. Eszter, ez nagyon jó hír, ennél jobb most nem is lehetne, ugye?
    Azért meg külön köszönet, hogy kijárjátok nekem is az alloimmunos utat...
    BIGSZMÁJLI!

    VálaszTörlés