Keresés ebben a blogban

2012. május 21., hétfő

OEP

Közben sikerült elérnem az OEP-et, sajnos Balogh Illés, aki a tényleges ügyintéző lenne egész héten szabadságon van. Beszéltem a kolléganőjével, Rákóczi Dorottyával, aki nagyon kedves hölgynek tűnt. Ő azt mondta, hogy 30 napon belül meg lesz a határozat - huh, mondtam neki, hogy nekem az már nagyon késő, és hogy sürgős ez a lombik miatt. Megértő volt, mondta, hogy igyekeznek, lehet hogy meg lesz egy 2-3 hét múlva, majd érdeklődjek. Azt is mondta, hogy olyan még nem nagyon volt, hogy egy beadott kérelmet elutasítottak volna, ez jó hír, akkor valószínű meg lesz az a támogatás, mostmár csak az idő a kérdéses. Rákérdeztem arra is, hogy mi van ha még nincs meg a határozat, de be kell adatnom, erre azt mondta, hogy ilyenkor sem kell fizetnem, mert a kórház ugyanúgy előfinanszíroz, és majd nekik térítik, de ezt azért nem igazán látom tisztán.....sőt, ez szerintem szinte kivitelezhetetlen lenne Fülivel, hogy határozat nékül beadjon nekem IVIGet, úgy hogy ez 0. IVIG. Szóval meg kell lennie a határozatnak. Jövő héten újra hívom őket, akkor már remélem Balogh Illés is bent lesz, és talán tudnak segíteni!!!
Egy biztos, okosabb nem lettem, annyit tudok, hogy lesz oep majdnem biztos, de mikor azt nem tudom, és hogy menni fog ezen az úton a 0. IVIG azt szintén nem látom tisztán. Ráadásul ha Fülöp is elutazik, és csak június 4-e fele jön meg, az necces, mert nehogy felgyűljenek az IVIGek, és akkor én ne kerüljek majd sorra.....jaj de sok a baj, és a megoldandó probléma!!!!

1 megjegyzés:

  1. Kedves Eszter!

    Szeretnék érdeklődni OEP kérelem ügyben. Tudnál nekem információval segíteni? Meg tudnál adni egy email címet, amin elérhetlek?

    Köszönöm:
    Anett

    VálaszTörlés