Keresés ebben a blogban

2012. május 21., hétfő

Tilos a vasárnap esti facebook!

TILOS a facebookot nézegetnem vasárnap esténként. Ezt mindig megfogadom, de mostmár ezt komolyan is veszem, mert egész egyszerűen mindig kiborulok, amikor látom az összes ismerősöm, barátom képeit, amiket a hétvégéjükről tesznek fel: mind egytől-egyig kisbabás fotó, hogy első balatonozás, első séta, első hekkezés, első....szóval ki vagyok!!!!Nem irigylem ezt tőlük egy percre sem, sőt örülök nagyon a sok boldogságnak, és gyönyörű kis bébinek - csak annyira szembetűnik ilyenkor a saját nyomorúságom, annyira kikészít, hogy én max a kutyusomról teszek fel képet, és hogy miért nem lehet már, hogy én is átéljem ezeket a fantasztikus programokat, hogy első balatonozás a kicsinkkel, stb.....miért?!?!!? Szóval egész egyszerűen nincs más megoldás, mint nem nézegetni ezt, különben úgy járok mint tegnap este, amikor megint álomba sírtam magam.

Nagyon sűrű hetem lesz, és megint egyedül vagyok, az én drága férjem megint egész héten vidéken lesz sajnos. Annyi biztos hogy gyorsan elrepül majd az idő, mert annyi a dolog, hogy kb minden nap késő estig be vagyok táblázva.
Ma pédául megyek délután asztrológushoz. Nem nagyon hiszek az ilyesmiben, sőt, kicsit úgy is vagyok vele, hogy ellenkezik az elveimmel, és a hitemmel - de egyik barátnőm, aki már többször volt, már jó ideje unszol, hogy menjek el, úgyis annyi mindent kipróbáltam már, és miért nem próbálom ki ezt is?! Nos évekig elzárkóztam ettől, de most megadtam magam, ma elmegyek. Persze előre tudom, hogy ha valami jót hallok majd, akkor annak nyilván örülni fogok, és akkor nyilván "hinni fogok benne", de ha rosszat, akkor meg úgyis meggyőzö magam, hogy ez hülyeség, különben máshogy nyilván nem is bírnám ki. De azért izgis, hátha ad egy kis erőt, vagy más nézetet, szemszöget - nagyon kíváncsi vagyok mostmár!

Bejelentkeztem mammográfiás kontrollra. Még az őszi lombik előtt voltam, s volt egy kis csomó a jobb mellemben, persze jó indulatú és semmi gond, de kell kontrolláltatni, mert a hormonok miatt nehogy gond legyen. Mondanom sem kell a magyar valóságnak megfelelően június végére kaptam volna időpontot, de tény, hogy nagyon kedves ügyintéző hölgy iszonyatosan megértő volt a telefonban, és június 4-re bepréselt engem - szóval ezt legalább a durva hormondózis előtt meg tudom nézetni.

2 megjegyzés:

  1. Szia Eszter,

    nagyon megértelek, és ne nézegesd a Facebook-ot :) se vasárnap se máskor. Én már nem teszem, hetekig felé sem nézek és nem maradok le semmiről a saját életemben.
    Vasárnap én is ezen dühöngtem (már megint), hogy az összes közeli és távoli ismerősnek, osztály és évfolyamtársnak (és egyébként is minden "hülyének"...) sikerül gyereket csinálni, csak nekünk nem.... pedig elvileg minden 5. magyar pár küzd ezzel az egésszel. Csak azt hiszem mi tényleg egy szélsőséges kisebbséget képviselünk.
    De a fórumon látod, hogy valójában sokan vagyunk :) (sajnos).
    Én max a macskáimról teszek fel képet :)
    Nóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom teljesen megérted miről beszélek itt össze-vissza :)

      Törlés