Keresés ebben a blogban

2015. január 13., kedd

BUÉK! - a mai nappal startolunk egy long protokollal

Idén még nem is írtam, szóval először is Mindenkinek nagyon boldog, álombeteljesülős újévet kívánok!
A karácsonyunk és a szilveszterünk szuperül telt. Isti nagyon élvezett mindent, a karácsonyfát, az ajándékokat, és szilveszterkor pedig a többi gyerekkel együtt játszadozást.Mondanom sem kell, hogy egyértelműen Istiről szólt az egész ünnep, de ő persze élvezte, hogy főszerepben lehet. Készítettünk minden családtagnak egy kézlenyomatos díszt ajándékba, és Isti olyan cukin osztogatta ki azokat Szent este :), és még annyi minden ilyen megható pillanat volt, el sem tudom sorolni. De a legeslegszebb ajándékom az volt, amikor odajött hozzám, és azt mondta csak úgy, hogy szeretlek..........most először önállóan.........és nekem...........teljesen elolvadtam.............
Újév első hetében pedig elutaztunk a Bambara Hotelbe. Ezt vettük egymásnak karácsonyra. Olyan nagyon jó volt! Szuper a hely, és bár nem olcsó, most kifogtunk egy 45%-os kuponos kedvezményt. Isti 3 napig, amíg ott voltunk olyan mosollyal az arcán közlekedett, hogy elképesztő. De hát tényleg nagyon jó volt, csomót pancsiztunk, néztük a kis szurikátákat, Isti életében először szánkóztunk a parkban (mert ott volt hó!), játszóházaztunk, aztán másik játszóház, este babadiszkó......remek gyerekprogramok, de mindeközben a felnőtt szolgáltatások is profik: szaunák, masszázs, koktélok:). A fürdést élvezte, ki sem akart jönni  a vízből, Istvánnal olyan jól eljátszottak, ugráltak, pancsoltak. Annyira jó volt az egyik játszóház is, az a tipikus labdák közé becsúszós hely, és alig voltak rajtunk kívül, így én is felmásztam Istivel, és együtt csúsztunk le! Még sosem csúsztam ilyen golyók közé, hát szuper volt, különösen, hogy mindezt a kisfiammal tehetem meg. És közben úgy nevetett rajtam, hogy én is csúszok - nagyon önfeledt és boldog pár nap volt. 
Hazafele az autópályán már sajnos visszaköltözött a gyomorgörcs, mert tudtam, hogy indulunk, startol az újabb lombik. 
Tegnap este voltam Zeke dokinál, akkor voltam a 24. napon. Fel is írt 3 doboz Gonapeptylt, amit 60.000, - Ftért sikerült is kiváltanom, és ma már be is adtuk az elsőt. Jövő héten fog megjönni szerintem, akkor hívom Zekét, és megcsináljuk a kaparást, utána pedig indulnak a hormonok..........remélem sikerrel járunk és az idei év meghozza nekünk Isti kistesóját!

Még nem is írtam róla, de a múltkori sikertelenség után úgy döntöttem beadatom a jelenleg Gynevac helyett kapható Gynatren injekciót. Mikor terhes lettem Istivel, az előtt is kaptam, és valahogy én hiszek benne, hogy nekem az is segített. Sosem fog kiderülni, hogy min múlott, de beszéltem Lázár doktornővel, aki szokás szerint nagyon aranyos volt, és hosszasan megbeszéltünk mindent. Holnap már a 3. injekciót fogjuk kapni, 5 alkalmas ez is. Sajnos sokkal drágább mint a gynevac volt, ez így kettőnknek 80.000, - Ft, és Németországból kellett behozatni. Eljárunk beadatni Lázár doktornőhöz, ami nem épp kellemes, mert nincs közel, de talán így a legegyszerűbb. Pont befejezzük a kúrát szerintem mire jön a beültetés, szóval remélem segíteni fog!!! Mindenesetre így legalább úgy érzem, hogy mindent megtettem.

Dilemmázok még azon is, hogy most immunkezelést adassak-e be. Bízom benne, hogy még hat az előző IVIG, hiszen 3 hónapon belül leszünk, ami nagyon pozitív. De ezek ellenére hajlok arra, hogy egy lipidet beadatok. Még gondolkozok, és egyeztetek ez ügyben, de azt hiszem hogy ezzel csak segíthetek a dolgon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése