Keresés ebben a blogban

2012. február 22., szerda

Kiss Emese doktornőnél

Ma voltam Kiss Emese doktornőnél az ORFIban. 
Még nyár végén jelentkeztünk be egy barátnőmmel közösen kontrollra. Akkor azt beszéltük, hogy majd februárban már biztosan nagy pocakkal jövünk - nos ez nem jött össze, vagyis annyi jött össze belőle, hogy a barátnőm pont tegnap csinált egy tesztet, és rohant el vérvételre, és bizony szép magas a hcg-je, szóval ő mégiscsak terhesen jött ma. Kicsit rossz volt megint azt realizálni, hogy eltelt egy bő fél év, és én megintcsak ugyanott toporgok, nincs változás semmi :((((.
Szokás szerint nagyon aranyos volt Kiss Emese, megnézte a leleteimet, csinált egy kontroll vérvételt, aminek majd 3 hét úlva lesz eredménye, és mondta, hogy nem érti miért nem sikerült a múltkori lombik, de ne aggódjak majd ez most sikerülni fog, hiszen szerinte nincs semmi akadálya! Ez jól hangzik, és örülök is ennek nagyon, bárcsak igaza lenne, és most tényleg sikerülne. Mindenesetre megkérdeztem, és ha most mégsem jönne össze, és a következő lombik előtt már kéne az IVIG, akkor mehetek megint hozzá beadatni - de hozzátette azt is, hogy erről ne is beszéljünk, mert most sikerülni fog, és gondoljak erre inkább. Azért biztos ami biztos alapon jó tudni, hogy már egy bevett helyre kell mennem esetleg legközelebb, és nem a nulláról kell majd intéznem a dolgokat - de tényleg ne szaladjunk ennyire előre feleslegesen, hiszen most majd sikerül!!! Kértem egyébként egy időpontot hozzá következő kontrollra, nos októberre sikerült helyet kapnom: és addigra bizony tényleg nagy pocakkal akarok menni!!!

Egyébként a gyógyszerektől most eléggé furán vagyok. Én nem szoktam rosszul lenni a stimuláció alatt, sőt igazából semmi extrát nem is nagyon szoktam érezni - de most ez más. Egyfolytában lever a víz, és meggyulladok a melegtől, aztán meg ráz a hideg, csomószor olyan idegroham tör rám, hogy szegény férjem csak bírja ki....szóval fura. Azt mondjuk olvastam, hogy a gonapeptyl egyfajta "mesterséges klimax" állapotot idéz elő, szóval lehet hogy mindez ezért van, hogy most emelett már jön a többi hormon, és ez megzavar teljesen - de kicsit ijesztő, hogy majd egyszer ha tényleg klimaxolni fogok, akkor ez vár majd rám?!?! Remélem azért hozzászokok kicsit jobban majd ezekhez, mert még gondolom egy 10 napig biztosan kapom az injekciókat....Vicces, de azzal nyugtatom maga, hogy legalább ez most más, és most legalább tényleg érzem hogy van hatása :))))))

1 megjegyzés:

  1. Szia Eszter!
    Több mint fél évre előre adnak időpontot az ORFI-ba a Kiss doktornőhöz? Jajjjj.. van más tipped, vagy ezt tényleg érdemes kivárni?
    Tanácstlaan vagyok, hogy nálam mi hibádzhat, immonológiát még nem néztek rendesen, csak belekapkodva ezt-azt..
    részletek itt: http://szulokvagyunk.blogspot.hu/).
    Bármi tanácsot hálásan fogadok..
    Audrey

    VálaszTörlés