Keresés ebben a blogban

2012. április 25., szerda

Mindjárt itt a péntek hajnal: és végre indulunk!


Annyira jó, már ma is este egy kicsit pakolászhatok, hogy ne holnap kelljen mindent a meló után! Alig várom, hogy induljunk, még az sem érdekel hogy pénteken tényleg hajnalok hajnalán megy a gépünk, tehát kelnünk szerintem 3 felé kell majd...de ez mit sem számít, a lényeg hogy kicsit kiszabadulok innen, és talán az egyfolytában zakatoló agyamból is - és elengedem magam végre! Nagyon régóta nem vártam ennyire utazást - szóval jónak kell lennie :).

Ma délelőt elmentem az okányirodába a születési anyakönyvi kivonatokért, olyan furcsa volt, most először mondtam ki más előtt szóban, hogy örökbefogadás miatt van erre szükségem - remélem hogy nem kell majd a végén felhasználnom, és születik saját gyermekünk, de igazából, ahogy így kimondtam nem is éreztem egyáltalán idegennek, vagy ilyesmi....összehasonlítva sokkal tovább éreztem azt idegennek, és nehezen kimondhatónak, hogy "meddőségi" klinikára járunk. Egyébként is utálom ezt a "meddő" szót, ez olyan megbélyegző, különösen hogy akik ebbe benne vannak, mind bíznak abban hogy ez csak egy átmeneti állapot, márpedig ez a szó olyan véglegesen megbélyegzőnek tűnik! Igazán ki kéne találni helyette valami kevésbe bántót, valami olyat, amiben benne lenne az, hogy valóban most nem sikerül, de reménnyel és vágyakozással vagyunk teli, hogy ez változzon!

Más hasznosat már azt hiszem nem is tudok írni, mert már igazából tényleg csak azon kattogok, hogy milyen ruhát, cipőt pakoljak :) - szóval Mindenkinek nagyon szép 7végét, és élvezzétek ki, akik nem utaztok, hogy csodás idő lesz itthon, ahogy az előrejelzéseket néztem +10 fokkal melegebb mint Barcelonában (jellemző, hogy pont most lépünk le), szóval használjátok ki a nap első igazi nyári sugarait - azért reménykedek hogy nekünk is jut majd belőle, és kicsit kifekhetünk a tengerpartra is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése