Keresés ebben a blogban

2012. október 1., hétfő

Balatoni hétvége sok babázással, afp vérvétel

Nagyon jó kis hétvégénk volt, lent voltunk ugyanis balatonon, kiélveztük ez az utolsó szép idős, szeptemberi hétvégét. Pihiztünk, illetve programoztunk is sokat - és valahogy úgy alakult, hogy minden nap valami ismerős, barát kisbabóját néztük meg....nagyon cukrok voltak! Az egyikőjük csak 4 hetes :)))) - most annyira közelinek és olyan hihtetetlenül csodásnak éltem meg, hogy hamarosan nekünk is lesz egy ekkorka kis babánk. Persze mindenkit kikérdeztünk a babkocsijáról, aztán hazafelé balcsiról, vasárnap délután még beszaladtunk a Brendonba, és most épp azt kell mondjam teljesen beleszerettünk az ABC design Mamba kocsijába. Ehhez mózest és hordozót még lehet hogy kapnánk is kölcsönba, szóval anyagilag is jó lenne, meg egyébként is nagyon tetszik. Na persze még nézegetünk továbbra is, van időnk bőven - de ez volt az első kocsi, amiben olyan jól el tudtam képzelni, ahogy tologatjuk a kisfiunkat!
Néztem még biztonsági öv terelőt, és szopi párnát is - de hát horror árban van mindegyik, szóval szerintem majd keresek a vaterán......

A mocorgást odabentről még azért csak nagyon picit érzem, sőt volt olyan nap is, amikor nem is éreztem, vagy legalábbis nem tűnt fel. Na ezen persze kicsit hergeltem magam, pedig megfogadtam, hogy ezt nem fogom csinálni - de szerencsére ott van a kis szívhanghallgatónk, és ilyenkor csak magamra teszem kb 20 másodpercre, és már meg is nyugszom, mert hallom ezt a csodás dobogást! Azért ennek ellenére nem monodm, hogy nem várom nagyon a jövő heti uh-t, annyira kíváncsi vagyok, hogy mennyit nőtt a kicsi, mekkora....

Ma reggel voltam a Jánosban vérvételeken. Szuper volt, hogy nem kellett kiállnom azt a hosszú-hosszú sort, hanem végre előre mehettem, mint kismama :). Az eredmények meg lesznek 1 hét múlva, vagyis pont az afp lehet hogy csak 2 hét múlva lesz meg. Azt a laborból át kellett vinnem a szülészetre. Vicces volt, ott kellett leadni, ahol ctgre várnak az óriás hasú anyukák - nemsokára nekem is ekkora pocim lesz!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése