Keresés ebben a blogban

2013. március 10., vasárnap

Dől a tej;))))

Utolsó este a kórházban! Ha minden igaz,holnap mehetünk haza,és megkezdjük a várva várt kisbabás életünket:)))))))

Ma kemény napunk volt,nagyon bedurrantak a melleim,dől a tej belőlük szó szerint. Persze ez csodás hír,csak így hirtelen nehéz mit kezdeni vele,és fáj és feszül veszettül..... A kórhazban elvesztették a mellszivom egy részet,így ma majdnem megőrültem,de egy fórumos barátnőm olyan tündér volt,hogy két órán belül hozott nekem egy gépit!!! Így egész nap fejtem.

Istike ügyin szopizik,de kicsit lustika,mindig bealszik közben. Tegnap néztem,akkor 20-at szopott egyszerre:). Ma reggel amúgy egy három órás bömbivel nyitott,már nem tudtam mi lesz,nekem közben dőlt a tejem,aztán a végére hatalmas első igazi anyatejes bekaki lett belőle!!! Amit egyébként Apuka bontott ki a csimagból,igaz a befejezéshez én is kellettem.

Sokan jöttek látogattak minket,anyósom rengeteget segít,mindennap hoz enni,stb. Anyukám sajnos még mindig beteg,annyira rossz hogy ő még mindig nem látta az unokáját élőben csak skypon. Monstmár talán gyógyul,remélem jövő hét végére vele is megismerkedik Istike!

Na megyek fejni....aztán hozzák az én Kismanómat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése