Keresés ebben a blogban

2013. július 22., hétfő

Keresztelő

Nagyon jól sikerült a tegnapi keresztelő! Nagyon szép szertartás volt, Isti szokás szerint mintababa volt, egyáltalán nem sírt,még akkor sem,amikor a vizet a fejecskéjére öntötték! Olyan szép beszédet mondott a lelkész. 
Templom után nálunk volt az ebéd, ilyen laza, már fürdőruhás buli keretében. Szerintem mindenki remekül érezte magát. A családon kívül még egy baráti házaspár is itt volt a kislányukkal:). 

Isti a dédmamájától kapott egy nagyon gyönyörű ezüst kés-kanál-villa-kiskanál-kehely keresztelői készletet,ami még az övé volt! A kiskanál hiányzott,azt pótolta nagyi, ebben már Isti monogramja van:))).
Keresztmamijától,azaz a hugicámtól kapott egy kis aranyláncot kereszttel, meg egy szuper zenélős,rezgős fisherprice pihiszéket! Annyira aranyos,hogy ennyi mindent adott:)))-igazi jó keresztmami,aki egyébként is folyton elhalmozza ajándékokkal a kis keresztfiát,és nagyon szereti! A pihiszék most nagyon praktikus itt balcsin mert mint etetőszék is funkcionál!

Nagyon kifárasztott minket amúgy a tegnap,azért egész napos nyüzsi volt,Isti is délutánra kifáradt, én meg alig vonszoltam magam estére. De mint mindennek,ennek is meg van az oka, mert amúgy jól bírom az ilyen progikat - de ma mintha megjönne a mensim. Pont tegnap írta egy fórumos barátnőm,akivel együtt szültünk,hogy megjött neki, szóval ezek szerint lehet hogy itt az idő! Na kíváncsi vagyok mi lesz...de érzem is a hasam,szóval szerintem ez az lesz. Érdekes,hány éven át borultam ki ettől a pillanattól,fogott el a gyomorgörcs, amikor megláttam a vércseppet! Vicces, most is frusztrál picit ez, pedig ez jó, hiszen azt jelenti, hogy újra beindult a gépezet, és akár a test készen is áll a következő babyre - reméljük jövő ilyenkor már a pocimban lesz!

Isti hihetetlen módon fejlődik, többször olyan hangosan kacarászik - hát ilyenkor totál oda vagyok tőle, ez egy egészen új arca, amit most ismerünk meg. Folyton próbál kúszni, már egész jól halad is, sokszor négykézlábra nyomja magát, a fejét ilyenkor ugyan a földön tartja, de őrületes mutatványokat csinál! Úgy szeretem, és egyre jobban.....kicsit félek már most, hogy nagyon hamar megnő, mert rohannak mellette a boldog percek. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése