Keresés ebben a blogban

2014. február 12., szerda

Ogyi engedély-kérelem SMOFlipidre beadva!

Egyedül vagyunk itthon, István elutazott. Szerintetek nem ilyenkor lesz beteg a gyerek és én is egyszerre??? Lehet, hogy a tegnap esti zuhogó esős kutyaséti tett be nekünk, nem tudom, bár azt hiszem inkább valami vírus, de éjjel alig aludtam, és éreztem, hogy megfájdul a torkom, fájnak a tagjaim. Ami a legrosszabb, hallottam, hogy a szomszéd szobában Isti is néha-néha felköhhint. Reggelre mindketten 38,0-fokkal ébredtünk:(((. Mindezek ellenére felhívtam Fülöpöt, aki csodák csodájára épp ma fogadni tudott. Anyu besegített, még 10-re elvittük Istit dokihoz, aki megállapította, hogy piros a torka, köhög picit...kb pont ugyanaz mint én, és elmondta a szokásosat: fenistil csepp, cebion, calcium, sinupret, neomicin, orrsziporszi.... Ezek után Istit anyuval hagytam én meg nekiindultam az ogyiért. 12-re hívott a prof, és végülis fél1-kor meg is jelent, ami jó időarány! Egy másik lányt is hívott, és jött a szokásos dolgozatírás, egymás mellett, kitölteni a nagy íróasztalnál a dolgokat...szegény lány elírt valamit, erre jött az ordítás, hogy írni sem tud, azonnal szerezzen hibajavítót....szóval azt kell mondjam, két éve vagy mikor is adtam be anno az ivighez az ogyit, nos semmi nem változott. Én készültem, vittem borítékokat, meg minden, stréber diákhoz illően, na ezen kellemesen meglepődött:). Röpke másfél óra alatt ki is töltöttük azt a túl bonyolultnak nem mondható négy oldalas nyomtatványt - és kész!!!!! Fülöp prof javaslatára személyesen vittük be azonnal az OGYI-ba, ahol persze már zárva volt az iktató, de megszántak minket és átvették a kérelmeket, sőt azt ígérték hogy emailen nekünk is küldenek az engedélyből egyet! HURRRRÁÁÁÁ 
El sem hiszem, ez beadva! És még egy kellemes meglepetés: azt mondta most a prof, hogy lombikosoknak a Bizottság meg szokta adni mostanság a 0.ivig kérelmet, és ő támogatni fog pénteken, szóval hátha az is összejön. De ha nem, akkor ott lesz a SMOFlipid. 

Istinek azóta láza nem ment fel, csak hőemelkedése van. Orrából semmi nem jön, és köhögni is csak egyet-egyet köhhint. Én szarabbul vagyok, de ez nem olyan lényeges. A fontos, hogy ő ne legyen rosszabbul, és reggelre meggyógyuljon nekem!!!! De jó is lenne!! Most már alszik, én is iszogatom a coldrexem, és igyekszem hamar elaludni.... Reggelre bízzunk benne, hogy jobban leszünk, és holnap késő éjjel már jön Apa! Érdekes visszaemlékezni arra, hogy tavaly, amikor ugyanerre a konferenciára ment István, akkor anyuéknál aludtam, és anyu kísért ctg-re...most meg mindjárt 1éves, az akkor még pocimban ficánkoló kis úrfi:)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése