Keresés ebben a blogban

2014. október 13., hétfő

Szülinap

Holnap itt a szülinapom. Sokáig de utáltam ezt, csak azon járt az agyam, hogy megint elment egy év, megint nem sikerült, .... most akárhogy is alakult az elmúlt évem, erre így már soha nem fogok gondolni, hála Istinek! Egyfelől hihetetlen, és csodálatos hogy van egy ilyen szép és okos kisfiam, akit elmondhatatlanul szeretek, és aki annyira boldoggá teszi a napjainkat! Másfelől persze ilyenkor azért eszembe jut, hogy ezt nem így terveztem, mostanra szerettem volna kismama lenni újra, pociban a kistesóval..... de akárhogy is alakult, boldog lesz a szülinap, mert reggel Istivel ébredünk:), akit még mindig napról napra jobban és jobban szeretek...hova lehet ezt még fokozni:). 
Most nagyon sok kisbaba született a baráti társaságban, és ahogy a kezembe vettem őket, annyira elképesztő érzés volt, különösen abba belegondolni, hogy Isti is nemrég ekkorka volt, egy kis pillekönnyű kismanó. Remélem átélhetem legalább mégegyszer azt a csodás érzést, amit egy ilyen Kicsike mellett érez az ember! És remélem minél hamarabb... De addig is élvezem a perceket a kis családommal, ki tudja, talán jövő jövőre ilyenkor már négyesben ünneplünk?! Azt kívánom, hogy így legyen!!!!

3 megjegyzés:

  1. Én is kívánom, hogy így legyen! Boldog szülinapot! Zugolvasód :)

    VálaszTörlés
  2. Ugy legyen!! Boldog szulinapot!! (Ferjemnek.is holnap lesz :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon sok boldog születésnapot kívánok Neked és drukkolok, hogy minél hamarabb teljesüljön az álmod :)

    VálaszTörlés