Keresés ebben a blogban

2015. április 1., szerda

Káosz

Totális káosz uralkodik bennem több dologgal kapcsolatosan is, és utálom ezt a helyzetet nagyon:

1. Nem jön meg már 40 napja. Utoljára a sikertelen lombik után mensiztem, azóta semmi....mi van már? Mi romlott el? Oké, hogy hosszabbak szoktak lenni a ciklusaim, de eddig max 35 naposak voltak.....Nagyon-nagyon idegesít ez. És ennek a ciklusnak az elején nézettem is hormonokat ugye, amik nagyjából rendben is voltak, csak az FSH-m volt kicsit magasabb. Kéne még egy hormonsor, meg amúgy is, jó lenne, ha megjönne már, hogy tudjuk kezdeni a dolgokat, hogy bejelentkezhessek Zekéhez, stb....de ha nem ezek miatt, akkor szimplán csak amiatt is, hogy mi van? Egy dolog miatt félek, nehogy megint az legyen, hogy egy cisztám van, és emiatt nem jön meg. Legutóbb amikor ez volt, akkor 8 hétre jött meg. És a magas FSH amúgy ugyebár utalhat erre. Ennek ellenére nem hiszem hogy ez most lehetne, hiszen ez a múltkor a metotrexat után volt, és most semmi ilyesmi nem volt, csak ugyebár egy sima lombik.....de már minden az ember eszébe jut természetesen....vicces, csak az az egy nem, hogy terhes lehetek. Persze a férjem viccelődött ezzel szerintem félkomolyan, de nem érzem annak magam, szóval ez szerintem tuti kizárva sajnos. Hát ha még egy hétig nem jön meg, akkor lehet hogy elmegyek egy ultrahangra Zekéhez, vagy valami, mert ez azért nem normális. 

2. Szerintem az előző dologgal összefüggésben van, de úgy hullik a hajam,hogy nagyon. Csomókban ott van mindenhol. Nem csak fésülködéskor, hanem amúgy is. Mindig szokott sajnos a stimulációk után, szóval tudom, hogy ez benne van a pakliban, de azért lassan vége lehetne. És szerintem, ahhoz hogy vége legyen a mensi is kellene. Így összefügg ez a kettő biztos vagyok benne....Szóval jöjjön már meg! (vagy legyek terhes...de ez amúgy a hajhullás miatt is ki van zárva most szerintem sajnos) Elkezdtem már kínomban kácium kovaföld kapszulát szedni, sokan dícsérik, hátha bejön nekem is.

3. Az inofolic. Ez is egy káosz....mert ugyebár Tűű doki legutóbbi útmutatása alapján napi 4 adagot kellene ebből innom. Oké, de persze nyilván ilyenkor hall az ember innen-onnan más információkat, hogy lehet hogy ez nem is tesz jót, sőt akár még rosszat is tehet, ronthatja a petesejt minőséget lombiknál. Na akkor most kinek higgyek?!?!?! Jaj ezek a legrosszabb helyzetek! Itt van ez a tanulmány, amiben a negatív hatásait ecsetelik, belinkelem, hátha valakit még érdekel (remélem nem haragszik érte, akitől kaptam):  http://www.rbej.com/content/10/1/52 Nem tudom, annyi tény, hogy az utolsó lombiknál most nekem sem lettek túl jók a petesejtek, legalábbis az eddigi megszokott minőséghez képest, na persze ennek számtalan más oka is lehet. Tűű doki pedig pont azzal érvelt, hogy mennyire jót tesz ez a petesejteknek, meg hogy szépen leviszi az FSHt is. Most légy okos!!!!??? 

4. És hogy ennyi még ne legyen elég elültették a bogarat a fülemben a szteroiddal kapcsolatban is. Már régóta gondolkozom ezen, mert a Bizottsági javaslatomban az áll, hogy IVIG és szteroid előkezelés mellett....de tény, hogy az is áll benne, hogy ugyanúgy, mint az előző terhességénél, na és akkor nem szedtem semmiféle szteroidot. Akkor is kérdezgettem Fülöpöt, és azt mondta nem kell, elég lesz az IVIG. Most viszont többeknek javasolja, hogy lombik előtt 3 hétig szedjenek a leszívásig, plusz ivig, és így menjenek biztosra. Na felhívtam Fülöp profot, gondoltam, hátha hajlandó lesz mondani valamit telefonon. Elkezdtem neki bemondani az eredményeimet, először mondtam, hogy 25 az NK-m, mondta, akkor kell szteroid, és IVIG nem kell, majd mondtam, hogy 107 a partner elleni reaktivitás, aztán mondta, hogy az viszont nem is sok. Kérdeztem, hogy akkor most mi van? Mert hogy a kisfiamnál nem volt szteroid, csak IVIG, de most kellene? Aztán mégegyszer elmondta, hogy kell szteroid, majd már rá akart térni, hogy akkor mennyi, majd hirtelen közölte, hogy csak nem képzelem, hogy ezt telefonban megbeszélhetem vele, ez teljesen etikátlan, és menjek el hozzá, majd kb szokásához híven rámtette a telefont. Régen megviselt ez a stílus, meg egy ilyen beszélgetés, de megedzőtem, most kb úgy hívtam fel, hogy tudtam, hogy ez lesz a vége....a baj az hogy igazán nem érzem értékelhetőnek ezt az információt amit adott. Lehet ha ma felhívnám teljesen mást mondana. Megpróbálom kedden felhívni és kérni tőle egy időpontot, amikor beszélhetünk erről pár szót....jó lenne ezt letisztázni. Persze nem örülnék a szteroid szedésnek, sőt...de ha tényleg csak ezen múlik?! Bizonytalan vagyok.....

5. Lejár az OEP engedélyem május 9-én az IVIGekre. Hihetetlen, hogy elszaladt egy év, és még nem lettem terhes. Kértem a meghosszabbítást, hogy a még engedélyezett egy IVIGet is felhasználhassam.  Remélem időben megküldik majd. 

Szóval röviden ezek vannak, ezek körül jár most az agyam, ha épp ezen jár, de azért igyekszem kikapcsolódni is most ebből az egészből. Jövő héten elutazunk hármasban Istivel a Bambarába kis wellness pancsizásra. Olyan jó lesz, nagyon várom! Csak nehogy akkor jöjjön meg ezek után pont, mert az nagyon idegesítő lenne.,... 

3 megjegyzés:

  1. "Régen megviselt ez a stílus, meg egy ilyen beszélgetés, de megedzőtem, most kb úgy hívtam fel, hogy tudtam, hogy ez lesz a vége....a baj az hogy igazán nem érzem értékelhetőnek ezt az információt amit adott. Lehet ha ma felhívnám teljesen mást mondana. "

    Már ne haragudj, de milyen orvos ez??? Egyik nap ezt mondja, másik nap azt, mikor mihez van kedve, hogy teheti ezt meg? Én biztos hogy nem járnék hozzá! Döntse el hogy most mi van, ő az orvos!!!
    AGyrém...


    Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az igazság, h mindezek ellenére szerintem még mindig ő az egyetlen az országunkban aki igazán ért a témához! A stilusa miatt néha nehéz vele, de megéri vergődni, ha nincs ő, lehet Isti se lenne...

      Törlés
  2. Tényleg rémes egy stílusa van... Viszont Te meg nagyon kiszolgáltatott helyzetben vagy,mert gondolom elég jó doki,nem hiába jársz hozzá. Kicsit olyan ez,mint egy tanár-diák kapcsolat. Hiába egy modortalan valaki a tanár,csak ő juttathat tovább és ezért bizony sok mindent le kell nyelni :( nagyon szorítok Nektek,hogy sikerüljön! Számomra elképzelhetetlen,hogy min mentek keresztül :( épp ezért nagyon szurkolok!! Akiben ennyi remény és kitartás van,annak kell,hogy sikerüljön!

    VálaszTörlés