Keresés ebben a blogban

2015. április 21., kedd

Tegnap Zeke dokinál jártunk, és STARTOLUNK

Tegnap voltunk este Zeke dokinál. Nagyon örülök most, mert tegnap voltam a 15. napon, és ennek megfelelően az ultrahangon az látszott, hogy pont megtörtént a peteérés!!!! Ez szinte hihetetlen a múltkori 6 hetes ciklusom után, most ennyire tökéletes lenne minden?! Amúgy éreztem is tegnap kicsit a bal petefészkem, de nem akartam elhinni, hogy peteérést jelezhet már.... Érdekes, csak úgy megjegyzem, hogy a theta healingen a nő, akinél voltam azt mondta, hogy ő úgy látja, hogy a jobb petefészkem nem működik jól, a bal viszont tökéletes....akkor ennek semmi, de semmi jelentőséget nem tulajdonítottam, de ezek után, hogy most a bal van soron, és pont 14. napon peteérés van...hát érdekes! Csinált amúgy rákszűrést, meg kenetmintát is vett. Na és a lényeg, egyeztettük az eredményeket, meg persze a lombikot.
A kicsit magas FSH-mra azt mondta nem gond, különösen, hogy most a második ciklus elején már 11-re lejebb is ment, és hogy ezt valószínű csak a stimu dobta meg, de még így is jó, a többi meg minden rendben van. Nézte az AMH-t is, ami most 4!!!! lett. Mondtam neki, hogy ez szinte hihetetlen, mivel Isti előtt ez ilyen 1,2 körül volt. Amúgy olvastam is, hogy ez terhesség után már nem ad teljesen hiteles képet, szóval nem is értem miért erőltetik ezt a vizsgálatot, de mindegy is. Szóval nálam minden pipa.
Spermaképből is csináltattunk most frisset. Na ez az amivel nem vagyunk teljesen elégedettek, mivel ez nem rossz, lombikhoz meg teljesen hibátlan, de azért ugyebár nem egészen jó, hogy romlott sokat az elmúlt pár évben. Jelenleg 14 millió a spermium koncentráció (ez ugye 15 felett jó, de régebben nálunk 20 felett volt). Ami rossz, hogy nem mozgó 48%...ez sem vészes, mert ha 40% felett van a mozgók száma, akkor még jó a lelet, de azért mégiscsak idegesítő. Szóval most a férjemnek is kell szednie egy jópár vitamint: szelén, E, omega3, D, C, ....illetve lehet hogy megrendelünk neki egy komplex vitamint, ami 1-2 hónap alatt felturbózza tökéletesre a dolgokat. Szerintem rendben lesz ez, most amúgy is óriás tisztító kúrában van már pár hete, meg sportol csomót, egészségesen eszik, szóval bízom ezekben, de azért ezzel is kell foglalkozni kicsit.
Megbeszéltük, hogy long prtokoll lesz, a jól bevált módon, amiből Istike is lett nekünk! Kaparást megbeszéljük, hogy ha megjött, hogy csinálunk-e, persze ő azt mondja, hogy szerinte nem kellene. Na ezt még megrágom magamban kicsit én is.
És a lényeg, hogy INDULUNK ebből a ciklusból, azaz 1 hét múlva adom be az első gonapeptylt! Fizikailag most úgy érzem felkészültem, tök jól tartom a szénhidrát diétát, sportolok sokat, szedem a vitaminokat, nyomom a napi 4 inofolicot, és szedem a sorstársunk által javasolt Zyflamedet is. A hajhullásom is kezd helyrejönni, szóval ez is azt jelzi alakulok. Ó remélem sikerülni fog most, és megéri megint belevágni, megint magamba döfni azt a sok-sok injekciót, megint kék-lila hassal indítani ezek miatt a nyarat, megint leállni a sporttal, és emiatt hízni pár kgt, megint tönkretenni a hajamat, megint elkölteni rengeteg pénzt a patikában, megint végigizgulni a napokat............de mind ez nem számít, mindezek csak külsőségek, és semmit de semmit nem jelentenek ahhoz képest, hogy mekkora csoda lesz, ha sikerül, és újra kismama lehetek! Úgy szeretném, hogy így legyen, annyira de annyira nagyon!
Amúgy sokat gondolkoztam, és eldöntöttem, beszedem a szteroidot. Most valahogy mindenhonnan ezt hallom, Fülöp doki is ezt mondta végülis, szóval ez lesz és kész. Hátha ez hiányzott. Fülöp doki álláspontja egész pontosan, ahogy egy másik betegétől tudom: magas NK-ra smoflipid/intralipid kell, de ha ez 20 feletti, akkor szteroid is. IVIG a partner elleni reaktivitás miatt szükséges. Esetemben ez úgy fog kinézni, hogy intralipidem még 3 hónapon belül volt, tehát ha minden igaz, az hat, szteroidot be fogom szedni ciklus 1. napjától a leszívásig, akkor megemelem, és a transzfernél leállok vele, ahogy Fülöp doki ajánlja, és lesz 0. ivigem, az utolsó, OEP támogatott ivigemet is beadatjuk. Így azt gondolom, hogy immun probléma nem lehet, még ott a Zyflamend is, szóval tényleg körül leszek bástyázva...(egyszer régen Fülöp doki azt mondta, hogy ha 3 olyan IVFből sem leszek terhes, ahol minden kezelve van rendben amúgy, akkor kezdjek el izgulni - ha így nézem, ez lesz most a 3., igaz ebből egyszer terhes voltam, csak méhen kívül).
Viccesek vagyunk, kicsit már csak röhögünk magunkon a férjemmel, de mégis megint bennünk van az, hogy mi van ha esetleg spontán most sikerült ebben a hónapban, és arra rászúrjuk a gonapeptylt. Ez komolyan mondom mindig benne van az emberben egy ilyen lombik indulással, nem? Legalábbis nálunk ez valahogy mindig téma, és a vicces, hogy ezt most nem is én, hanem a férjem nyomja inkább....szóval abban egyeztünk ki, hogy jövő csütin nézetek egy hcgt, addig nem megy oly sok gonapeptyl, hátha csoda történik!!!! Szerintetek?! Bolondok vagyunk, ez nem vitás, de ez van, ilyen ez a reménykedés....

Közben felkelt Isti  délutáni alvásból, és közölte, hogy Mama, ezt hagyd abba, ne csináld (mármint a gépelést a számítógépen) és gyere gyummázni)))), szóval abbahagyom. Annyira édes amúgy mostanság, igazi nagyfiú, rengeteget beszél, és nagyon vicceseket mond. De ami a legeslegjobb, hogy csomószor csak úgy odaszalad hozzám, szorosan átölel, ad egy puszit, és közli, hogy Szeretlek Mami! és a Mamit Ő találta ki, becézve a Mamát....hát elolvadok, de tényleg, ezt a szeretetet, ezt az őszinte rajongást, leírhatatlan jó érzés, hogy én vagyok az a szerencsés, aki ebből a legtöbbet kaphatja jelenleg!

3 megjegyzés:

  1. Nem is hülyeség HCG-t nézetni long alatt. A Babanet fórumon 3 éve megtörtént az egyik lánnyal, hogy spontán terhes lett közben ;) Sok erőt és kitartást kívánok! Most már épp ideje, hogy sikerüljön ;) Hajrá, hajrá!

    VálaszTörlés
  2. Na most tényleg minden be lesz vetve, drukkolok nagyon! Nekem a 22. napon már pozitív volt a teszt, amikor elkezdtük ugyanígy a lombikot, szóval azzal is próbálkozhatsz! És nagyon érdekes, mert a 20. napon 2 alatt volt még a HCG, megnézettem, mert úgy éreztem, terhes vagyok (és hát jött is Vince). De az a pár napi hormon szerencsére nem ártott neki (azt hiszem, 4-5 napig kapott belőle).

    VálaszTörlés
  3. Hogy vagytok, Eszter?

    VálaszTörlés