Keresés ebben a blogban

2015. szeptember 17., csütörtök

18. Heti genetikai uh

Annyi minden írni valóm van, csak mindig időhiányban küzdök, még akkor is amikor sokat pihenek a kanapén, mert hát közben vagy mesét olvasunk, vagy duplozunk, vagy ki tudja épp mit talál ki Isti;). 
Szóval kezdem sorban...
Múlt hét szerdán brutálisan fájt már a hasam este, teljesen kisugárzott a lábamba, feküdni sem volt jó sehogysem:(. Persze naná hogy idegileg is iszonyatosan kikészültem. Így csütörtökön beszéltem Baltschik dokival megint, azt mondta nyugodjak meg ez belefér még, de én nekem ez most nem volt elég, bejelentkeztem a G1be, hogy még egy doki nézzen rám biztos ami biztos. Szőnyi dokinál voltam, aki nagyon szimpi volt, nagyon alapos, és nagyon megnyugtató is egyben...ha nem a Maternityben szülesztene tuti hozzá járnék! Szóval a lényeg, hogy Ő is pont ugyanazt mondta mint Baltschik doki, hogy a petefészkemet nyomja a kislányka, ami a lombik miatt nagyobb, pici víz is van benne. De vett le kenetet is, szerencsére minden negatív. Ezek után tényleg megnyugodtam...azóta pedig napról napra jobb és kevésbé fáj, persze van olyan póz amikor igen, de ez már semmi ahhoz képest. 

Tegnap voltam a 18hetes genetikán az Istenhegyin Hajdú doktornőnél. A férjem sajnos nem tudott eljönni, így egyedül. A lényeg, hogy minden rendben. A kislányt pár nappal kisebbnek mérte, de azt mondta ez még bőven belefér. Szokás szerint nagyon alapos volt és kedves, és mindent türelmesen és részletesen leméregetett. Az uh alatt a kisfiu úgy ficánkolt hogy csak na, pedig fura de az ő mozgásait kevésbé érzem, azon az oldalon szinte alig alig. A kislány szokás szerint elfordult, és bujdokolt, de azért őt is lemértük, és végül róla lett egy jó kép, ezt fel is teszem! Meg van még egy ahol látszik milyen közel vannak egymáshoz, hihetetlen édesek! Legközelebb november 16-án megyünk hozzá, az a 27-28. hét között lesz már:). 
Az adatok:
"A", azaz a kislány:
225g
"B", azaz a kisfiú:
257g




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése