Keresés ebben a blogban

2015. október 12., hétfő

Hematologia

Ma voltam a hematológián. Elég ciki, hogy csak most jutottam el, pedig jó régóta szúrom már a Clexanet. Sokak javaslatára most Szélessy doktornőhöz mentem, és nem csalódtam. Nagyon aranyos, kedves volt. Nem akadékoskodott, rögtön értette miért is szúrom most én a clexanet. Vettek vért, eredmény miatt jövő hétfőn kell visszamennem. Mindenki több órás várakozással riogatott, de megúsztam, mert kb 1óra alatt végeztem! Nagyon kíváncsi vagyok mit fog mondani az eredmények birtokában, egyrészt hogy kell-e, másrészt hogy mekkora adagban kell ez tovább! 

Október 30-ra bejelentkeztem 4D ultrahangra. Ikrekkel azt mondják nem szabad várni a 28-30.hétig, mert akkor már annyira kitakarják egymást. Szóval pont akkor leszek 25hetes, alig várom!!! De addig még megyek egyszer Baltschik dokihoz is, 21-én. 

Hihetetlen, de ugyanúgy mint anno Istivel volt, most is elkezdett jelentkezni a kézzsibbadásom éjjelente, illetve ha sokat mozdulatlanul fekszek. Egyenlőre nem olyan rossz, mint vele volt, remélem nem is lesz annyira rossz, mert akkor alig aludtam emiatt. Annyi viszont tuti, hogy mivel ez egy ismerős terhességi tünet, így nem izgulok miatta:). Anno ez kb 30.hét fele múlt el valahogy, szóval most fel vagyok készülve....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése