Keresés ebben a blogban

2015. november 16., hétfő

Hajdú doktornőnél 27+3

Ma voltunk a Hajdú doktornővel még a 18.hetes genetikán megbeszélt kontrollon. Annyira aranyos és kedves volt! Jó látni, ha valaki így élvezi a munkáját. Mindent rendben talált, mindkét baby jól van, szépen nő, és a méreteik között is csupán alig van eltérés, egyes terhességnek megfelelő méretűek:
A baba, Anna: 1029gr
B baba, Attila. 1100gr
Mindketten fejvégű fekvésben vannak, ezt legutóbb már Baltschik doki is mondta. És most Hajdú doktornő is, mint Baltschik doktor kérdezte, hogy gondolkozom e a természetes szülésen, ha minden ilyen ideálisan marad. Baltschik doktor a multkor hozta ezt föl, persze mondta, hogy érdemben erről 34-35.héten beszélhetünk újra, de hogy ő bizonyos feltételek esetén támogatná a természetes szülést. Nem vagyok én semmi jó elrontója, nekem csak az a fontos, hogy úgy csináljuk, hogy a babyknek a legjobb legyen! És ne kockáztassunk semmit se! Nem volt könnyű szülésem Istivel, de nem is ez a lényeg, lehetne ez most más....de csak akkor ha tényleg biztonságos. Érdekes például felhozta Baltschik doki, hogy ha a Kicsik 3kg körül lesznek, akkor eleve ezt nem valószínű hogy támogatja, mert olyankor már túl nagyra tágul a méh, és nincs rendes fájástevékenység. És én bízom benne, hogy megnőnek ilyen szép nagyra odabent! Az lenne a legeslegjobb! 
Mindenesetre amúgy megnyugtató volt, látszott hogy nem eröltet semmit, és kellően körültekintő. De ezen azért még van pár hetem gondolkozni...azért fura, nem hittem az elején hogy ez egyáltalán opció. 
Hogy vártam a 18.heti genetika után ezt a mai napot, és most itt van! És hála Istennek minden rendben velünk. Most a szilvesztert várom nagyon, az a 34.hét, utána már úgy érzem nyugodtabb leszek sokkal, addigra szépen megnőnek odabent és kifejlődik mindenük. Addig sok a teendőnk, nemsokára tapétázunk, és készülnek a kiságyak. Aztán jöhet a babacuccok összekészítése:). És babakocsit is venni kell! Szóval bízom benne, hogy gyorsan elszáll ez az idő, és minden rendben lesz. Utána meg jön a január, amikor minden bent töltött hét egy ajándék, és már tuti nehezen fogom bírni a nagy pocakot, de az már a célegyenes lesz. ...... Na ilyen kis tervekkel nyugtatom magam, és próbálom kitölteni a hátralevő heteket! Tudjátok hogy van ez....
Vicces, Istivel nem voltak ilyenek, de most van egy két igazi terhes kattanásom:
- fogmosás (azért nagyon nagyon odavagyok)
- dmes almás denkmit törlőkendő szagolgatás
- van egy új cipőm, és annak a szaglászása
....szóval most megtudtam, hogy tényleg vannak ilyen kis őrületek pocakosan:))). 

4 megjegyzés:

  1. szia, nagyon szépen haladsz, csak így tovább!!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Az utolsó sorokon nagyokat nevettem! :D :D :D

    VálaszTörlés
  3. Szia Eszter! Írtam Neked emailt egy kérdéssel kapcsolatban. A blogodon megtaláltam ezt az email címet: eszterbarbara@freemail.hu, de sajnos valami miatt nem megy át. Tudnál adni egy email címet ahol elérhetlek? Köszönöm!

    A terhességgel csak így tovább, nagyon szépen haladsz előre:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kteszterbarbara@gmail.com
      A freemailest nem igazan használom....

      Törlés