Keresés ebben a blogban

2015. december 7., hétfő

Baltschik dokinál 29+5, és egyebek

Mióta szeretnék már írni! Szóval mult szerdán voltunk Baltschik dokinál, mindent rendben talált. A méhszáj zárt, babák szépen egyformán fejlődnek, korulnak teljesen megfelelőek, kb 1500grammosak:))). Nagyon boldog vagyok, remélem minden így halad tovább. Legközelebb 21-én megyek hozzá (na persze alig várom), és utána pedig a két ünnep közöttől már hetente ctgk. 
A hasam brutál növekedésbe csapott. Sejtettem hogy ez várható, hiszen a 30-34hét között sokat híznak a babyk, de még csak 30+3 vagyok és wow, hirtelen óriás hasam lett, és egyre lassabb vagyok, és elkezdődött az az időszak amikor minden mozdulatot átgondol az ember.....sebaj, csak nőjenek szépen ügyesen! Kicsit megijeszt ez néha, hogy hogy lesz ez még 8hétig?! De közben nem olyan vészes a szitu, nagy a hasam, és sokat kell pihenni, és akkor minden rendben lesz. 
Valahogy most megint csiga lassúak lettek a hetek, úgy szeretnék már egy 4-5héttel odébb lenni, onnantól kezdve azért nyugisabb lennék tudom! Persze ugyanakkor sok minden történik: készül a babaszoba, most tapétázás van, jövő héten szerelik a kiságyakat. Csomó, de tényleg rengeteg kislány ruhát kaptam
kölcsön, nagyon hálás vagyok érte, így ruhát nem is kell venni szinte(vicces pont fiúból kellett pótolni ezt azt), és Anna így is minden nap másik cuccban pompázhat - azért Attilának is van elegendő mostmár:))). A mosás-vasalásukat anyósom bevállalta, ami nagy segítség, így én csak pakolom be őket a szekrénybe. Eladtam Isti régi babakocsijait, és megrendeltük az új járgányt! Nagyon menő darab, remélem gyakorlatban is beválik, de egy ikres barátnőm ajánlotta, szóval talán igen:). Az egyéb kölcsönholmikat is gyűjtögetjük be a hetekben, hogy karácsony előtt végezzünk mindennel. Utána ünnepek, januárban meg pihi, és rákészülés....biztos lesz ami akkora marad, de az nem is baj, de kb ez a terv. 
Így leírva ez milyen soknak tűnik...az is, szóval azért zajlik az élet, meg aztán karácsonyra is készülünk...de mindezek mellett most mégis számolom a napokat, és minden napnak úgy örülök, ami rendben zajlott! 
A héten kell mennem egy reggelizős terheléses cukorra, meg tsh kontrollra, és hematologiára is. Na ezekhez nincs nagy kedvem - de persze megyek, mert menni kell. 
Igyekszem nem ilyen ritkán írni, és teszek fel képet a babakocsinkról is:) 

1 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon örülök, hogy rendben vagy, most igazán csak és kizárólag magadra figyelj, ezt tartsd szem előtt. Most legyél picit önző, most ez a fontos.
    Továbbra is drukkolok!!!

    VálaszTörlés