Keresés ebben a blogban

2016. január 22., péntek

37.hét, utolsó ctg

Ma betöltöttem a 37.hetet!!!!!! Hogy vártam ezt, és milyen régóta....annyira jó! Mostmár nem lesznek korababák! Csak a súlyuk is legyen szép, és legyen minden rendben.
Ma végre beszélgettem a szülésznőmmel, kedves, aranyos, kicsit rohangálós, de jófej amúgy. A ctgn minden rendben volt, egy jó barátnőm vitt el, tök jót dumáltunk közben. A ctgn a frász kerülgetett az elején, mert Annát nem érzem úgy mozogni az elmult napokban csak ritkán, de bizonytalanul. Tegnap itthon szivhanghallgatoztunk, és István megtalálta, de azért kis izgalommal mentem reggel. Erre felteszik a ctgt, nehezen de meg van mindkét baby, megnyugszom. Kb 5-10perc mulva jön vissza a szülésznőm, hogy ez egy szívhang, áthallatszik a másik!!!! Erre én szívrohamot kapok kb, hogy akkor mi van?!?! De megnyugtatott, hogy hallotta ő már a kettőt, mindjárt meg is lesz...de gondolhatjátok! Aztán tök lent és nagyon oldalt sikerült befogni és onnantól minden rendben volt! 
Vettek vért is, mert az utolsó már régi volt.
Beszéltem Baltschik dokival, nagyon aranyos volt, kérdezte hogy bírom, mondom jól, minden rendben, megvagyok....erre közli, akkor későbbre tegyük?! Mondom neeee, szerdáig vagyok ilyen jó! Elvileg én leszek az első szerdán a műtőben. Ennek nagyon örülök. 
Kérdeztem az egyágyas szobát, hát próbálják intézni, de nem garantált, de bízzunk benne hogy összejön:). 
Vicces volt a szülésznőm többször elmondta, hogy szerinte ma éjjel szülök. Erre lemegyek a dokihoz, és ott a másik szülésznő, akivel szintén jóban vagyok, közli, hogy szerinte is ma éjjel jövök....na mondom ne mondogassák már ezt! Persze a hó miatt mondják, mert azt ígértek holnapra. Én ezeket nem nagyon szoktam megérezni, de aztán ki tudja?!?! De én mostmár inkább a szerdát gondolom a mi napunknak! Szóval még 4-5nap:)))), hihetetlen amúgy egy hét múlva ilyenkor már túl a nehezén, és babázás!!!!!!!! Nagyon várom, és persze izgulok is......

7 megjegyzés:

  1. Nem semmi hogy így kihúztad, nagyon büszke lehetsz magadra. Hihetetlen kitartásod volt végig a rengeteg lombik alatt. Nagyon gratulálok és drukkolok a nagy naphoz!

    VálaszTörlés
  2. Szoritok a szerdaert! Ugyesek a babak, majd eldontik mikor jonnek :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Mit szóltak a babák a hóhoz? Nem indultak el?
    Szerdáig már csak pár nap. Kitartás. Drukkolok nagyon!

    VálaszTörlés
  6. Erőt,egészséget kívánok mindhármotoknak!
    (Egy zugolvasód :) )

    VálaszTörlés
  7. szia, most olvasom, nem semmi, az a bizonyos nap holnapután lesz.
    Nagyon, de nagyon drukkolok!!!
    Nagyon ügyes vagy!!

    VálaszTörlés