Keresés ebben a blogban

2014. május 15., csütörtök

Isti, a kis totyogó

Isti tényleg megtanult járni. Elképesztő, hogy hogy ki van találva ez az egész, komolyan tátott szájjal figyelem, ahogy minden nap gyakorol és fejleszti önmagát. Először csak sétált egyikünktől másikunkig, de vagy 20x, aztán leült félúton, és támaszkodás nélkül állt fel, tegnap pedig azt gyakorolta, hogy tárgyakat visz a kezében és úgy mászkál. Hihetetlen, olyan ügyes! Persze tudom nyilván mindenki megtanul járni, és keresztül megy ezen, de csodás mindezt a saját kisfiamon megfigyelni és a megfigyelnin van a hangsúly, mert más babán láttam ugyan hogy cukin totyog de magát ezt a részletes tanulási folyamatot csak így lett alkalmam végignézni.

Mindig akarom írni hogy mennyire boldog vagyok hogy van kutyánk, és Isti Rupi mellett nőhet fel. Imádják egymást, a legjobban Rupival játszik el Isti. A kertben naphosszat ki botokat keres, dugdossa a kutyának, vagy a labdát dobálja neki, vagy csak szimplán átöleli és hozzábújik! Senkihez nem is bújik ilyen aranyosan magától oda, csak Rupit tünteti ki ezzel:))). Evés közben is tündéri amit művel, amíg éhes addig tömi a saját szájába az ételt, vagy ha nagyon ízlik neki valami, akkor se ad a kutyának, de aztán ha kezd jól lakni akkor már csúsztat Rupinak is 1-1 falatot:), aztán ha jól lakott akkor már csak őt eteti! Na persze ez etetés közben nem mindig tűnik ilyen jópofának, de azért mégis elolvadok....

Kiváltottam a gonapeptylemet, ez most sem lett olcsóbb.... 26-án indulnak az injekciók!! 
És ami csodás hír, megkaptam az OEP levelet, megvan a támogatás az IVIGre, mostmár pecsétes papírom van róla!!! Mióta intézem már ezt, őrület, pedig pontosan tudtam mit hova adjak be, kit kell hívni, stb, és így is fél év volt....durva a bürokrácia ami ezt az egészet körül veszi! Most ugye a terv az hogy Bánhidy professzor adja be majd nekem, és jó érzés, hogy nem kell stresszelnem miatta, majd hívom, egyeztetünk és megyek megkapom - legalábbis ezt ígérte, de ahogy az eddigi dolgokat nézem tényleg olyan kedves együttműködő! 
Zeke dokihoz legkésőbb június 9-én kell mennem, vagy hamarabb ha megjönne, és hogy csinálunk e méhkaparást akkor dönti el. Nem tudom kell-e az nekem, de Isti előtt volt, így az eléggé arra billent...remélem azért neki is lesz valami konkrét véleménye, ne nekem kelljen már dönteni róla csak úgy! 
Most igyekszem ráhangolódni és felkészülni a dolgokra, mert most újra sikerülni fog, megint kismama leszek a pocimban Isti tesójával, szugerálom-szugeralom!!!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése