Keresés ebben a blogban

2014. augusztus 6., szerda

Picit elindult lefele!

Hétvégén volt kis ijedelem. Vasárnap késő este kezdett görcsölni a hasam, hányingerem lett, eléggé szdnvedtem, és persze közben azon izgultam, hogy most kórházba kéne e menni, vagy sem, normális-e ez vagy sem..... Végül kicsit jobb lett kb 1óra után, lefeküdtem aludni. Reggelre elkezdtem vérezni, na de nem csak úgy alap szinten, hanem brutális erősséggel. Hívtam a BMCt csomószor, persze nem vették fel, végül már nem tudtam mit tenni, felhívtam Zeke dokit, pedig ugye szabin van. Először nem vette fel, majd kedves volt és visszahívott. Megnyugtatott, hogy ez jót is jelenthet, és ne aggódjak, minden maradjon az eredti terv szerint és szerdán menjek a hcg kontrollra. A vérzésem tényleg durván erős volt, mára talán enyhült kicsit. Most itt vagyok már a BMC-ben, várom az eredményt. Nem szoktam reklamálni, meg tudom, hogy sok a dolguk, de azért most szóltam, hogy a telefont néha napján azért felvehetnék, mert tényleg olyan rossz volt hogy nem értem el senkit!

...

Meglett az eredmény, picit csökkent! 146 lett! Szűcs doki mondta meg, úgy fogadott hogy sajnálja, de csökken, mondom nekem most ez a jóhír! Csinált alapos uh-t is, semmit nem látott. Pénteken még egy kontroll, ja és ma kaptam még egy MTXet. Még kell lejebb mennie péntekre, mert ez még nem volt elég meggyőző, de reménykedek hogy mostmár fog is lemenni, méghozzá nagyobb ütemben....nem nyugodtam meg teljesen, talán pénteken végre kicsit fellélegezhetek, ha folytatódik a csökkenés, de addig még nem, különösen, hogy Szűcs mondta, hogy sajnos van olyan hogy csökken, majd újra nő...meg hát amúgy is csökkenhetett volna jobban is(de nem vagyok telhetetlen)....de nekem nem ez lesz, mostmár lemegy szépen végre!!!!! Imádkozok, hogy mostmár tényleg rendeződjenek a dolgok - most pedig rohanok haza, hogy megölelgethessem Istit!

2 megjegyzés:

  1. Minden rendben lesz, szorítok.
    Nagyon szimpi nekem ahogy írsz mindig a fájdalmak problémák közepette hogy látszik mennyire hálás vagy hogy van egy drága kisfiad. Kívánom hogy mihamarabb legyél túl a borzalmakon és sikerüljön a kistesó.

    VálaszTörlés
  2. Szia Eszter!Remélem már minden rendben, s jól vagy.Régóta olvasom az ìrásod,s ìgy szinte az Életed.A negyedik lombikom után,amikor minden perc olyan nehezen telt, a blogod segített át a nehéz perceken,a várakozáson.Köszönöm,hogy mindezeket kiìrod magadból, s ezáltal másoknak is segìtesz.Gratulálok a kisfiadhoz, s szìvből kìvánom,
    minél előbb kistesója legyen. A lipidet hol sikerült beadatnod? Èn Debrecenbe mentem Zeke ott ajánlott orvost, de olyan jó lenne, ha valaki Pesten is beadná.Köszönöm, ha válaszolsz, és továbbra is izgulok érted, hogy az Álmaid beteljesüljenek....

    VálaszTörlés