Keresés ebben a blogban

2015. május 6., szerda

Várakozunk

Köszi az érdeklődést, valóban kicsit eltűntem, de mostanában programdömping van a jóidő miatt...értem ezalatt a játszózást, Dunába kavicsdobálást, biciklizést, és társait:))), egyszóval alig marad kis szabadidőm, csak amikor Isti alszik, akkor meg igyekszem utolérni magam az itthoni dolgokkal. Remekül telnek a napjaink, Isti úgy élvezi a sok programot, nagyon sokat beszél, és nagyon édeseket mond!
Szúrom a gonapeptylt már ma 8.napja, és várom hogy megjöjjön. Rajtam van a szokásos izgulás, hogy mikor jön meg, ne holnap este jöjjön, mert Zeke nincs pénteken, szóval vagy ma, vagy inkább akkor szombat/vasárnap legyen! Valahogy amíg meg nem jön nincs ugye sok dolog, ezt az egy szurit már észre sem veszem szinte, de aztán felpörögnek majd a dolgok. Voltam múlt csütin hcgn amúgy, na persze nem vagyok terhes, de őszintén nem is vártam mást. Mondjuk jó lett volna egy csoda, hiszen amúgy minden időzítés tökéletes volt hozzá...nem értem nekünk ez miért nem mehet csak úgy mint az átlag embereknek?! 
Az iviget is szerveznem kell, amint megjön, szóval tényleg lesz dolog, akkor tuti gyakrabban írok majd:). Ez az utolsó támogatott ivigem, jó lenne ha ez meghozná a kistesót, mert ha nem akkor utána már ezt is fizethetjük, ami plusz 300ezer lenne az amúgy is borsos lombik mellé...amúgy kellett hosszabbítást kérvényeznem az oeptől, mert lejárt a határozatom, de ezt simán megadták.
Szóval most amint megjön, indul az izgalom....kérdés mikor?!?! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése