Keresés ebben a blogban

2015. július 11., szombat

Szédülés

Tegnap reggel brutál szédüléssel ébredtem. Úgy forgott a szoba, mint soha, egyetlen átbulizott este után sem....vagy egy óra volt mire összeszedtem magam, felkeltem. A vérnyomásom jó volt, nem tudom mi okozta. Talán vércukor?! Aztán ma reggel nem ilyen durván de megint szédültem kicsit. Nem tudom mi ez az új "tünet"....talán rossz pózokban alszok, ilyesmiken agyalok. 
Még több mint egy hét mire megyek a dokihoz az ultrahangra. Nem tudom kibírom e addig...lehet valahova elszaladok egy extra bekukucsra, még meglátom persze, igyekszem kibírni, hiszen minden rendben van, tehát nincs min izgulnom! Szerdán pedig megyek az utolsó ivigemre:)))), ja és kedden pedig a védőnőhöz, aki annyira örült amikor hívtam és mondtam neki a jóhírt! Nagyon jól esett! 

Nem emlékszem pontosan Istinél hogy volt, de most egyre jobban látszik a hasam...bizony növöget. Ahogy visszaolvastam ott 11.hét fele írtam hogy kezd látszani...nos szerintem most már bőven látszik. Pedig igyekszem takargatni még pár hétig, legyen meg a genetikai ultrahang először. Biztos az is számít, hogy második terhesség....

2 megjegyzés:

  1. Nekem nem volt ilyen, de emlékszem hogy olvastam anno, hogy a gyorsabb HCG növekedés miatt gyakrabban van ikerterhességnél rosszullét. Az időjárás is okozhatja, este megint front lesz. Ha rosszabbodna, hívjad fel mindenképpen Zekét vagy Bánhídit! Szorítok, hogy hamar túl legyél rajta!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Eszter!
    Néhány napja kezdtem el olvasni a blogod, alig tudom abbahagyni. Rá vagyok kattanva :))) Nagyon szuperül leírsz mindent, nagyon élvezhetőek az egyes sztorik.
    ...sok szeretettel gratulálok Istihez (én most az olvasásban ott tartok, hogy 2014-ben elkezdtétek a 2. lombikot).
    Már többször szerettem volna írni, de igazán most szántam rá magam. Szeretnélek megkérni, hogy kicsit segíts nekem, mert sokszor olyan bizonytalan vagyok és nem tudom mit tegyek/mit kell tennem. Leírok mindent Neked, ha adnál egy e-mai címet azt megköszönöm, de a többieket nem szeretném untatni.
    Előre is köszönöm: Anita

    VálaszTörlés