Keresés ebben a blogban

2015. július 15., szerda

Utolsó IVIG:))))))))))

És csepeg az utolsó IVIG!!!! Nagyon alapos osztályos orvost kaptam ki, olyan részletesen kikérdezett és megvizsgált....na mindegy, nem volt kellemes, de rend a lelke mindennek. Mondjuk vicces, ez a 8. ivigem itt, eddig semmi ilyen nem volt.
Pont egy 9hetes szintén ikerterhes kismamával kerültem egy szobába. Szegény vérzés miatt került be, de a babák jól vannak, és mára ő is jobban van, most kezdett el progeszteront szedni. 
Most nagyon alaposan "olyan" szemmel is végignéztem a helyet, hogy milyen lenne itt szülni. De nem tudok mit csinálni, a János annyival szimpibb! Már csak az is olyan fura, hogy pl 14év alatti az épületbe se jöhet be, az aulába kell lemenni, ha pl az ember gyereke bejön látogatni....amúgy tudom, hogy szakmailag jó a hely, de valahogy a János közel áll már a szívemhez, szóval remélem szimpi lesz Baltschik doki hétfőn, és minden rendben lesz vele.

11 megjegyzés:

  1. Jajj, de jó! Ez is letudva, lehet hátradőlni. Most következnek az izgalommentes, sima terhes hónapok....:D

    VálaszTörlés
  2. János kórház szülészetéről szívesen mesélek, két hónapja szültem ott. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ott szültem Istit:)
      Jó emlékekkel jöttél el?

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. A szülésznőm egy angyal volt (H. Judit), a szülés pedig egy álom volt (3 óra a szülőszobán). A csecsemősökről van némi negatív véleményem, de nem volt rossz a bent töltött 3 nap.

      Törlés
    4. Örülök, akkor Neked is pozitiv:)))

      Törlés
  3. Kedves Eszter!
    Tudnál nekem segíteni abban, hogy mi a különbség az NK funkció és a celluláris immunstatus között? Melyiket érdemes megcsináltatni? A Labornál van mind a kettő más áron.... ezért bizonytalan vagyok.
    Köszönöm: Anita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez fura...amikor én csináltattam akkor ez egyben volt, az volt a neve hogy nk funkcio és celluralis immunstatus....az nk funkcio az nk sejtekrol szol, a masikban meg vannak a T-limfocitak sztem....nem tudok segiteni igy hogy melyik. Milyen árban vannak? Nekem ez kb 35-40kozotz volt! Amugy az nk funkcio sokat elárul, nekem az nagyon rossz volt, de ez magában nem teljes sztem

      Törlés
    2. A Cellularis immunstatus (T-, aktivált T-, B-, NK-lymphocyta; CD4+, CD8+ ly) 16.500 Ft.
      Az NK funkció 19.000 Ft és az írják A vizsgálat értékeléséhez és interpretációjához szükséges a lymphocyta subtypusok sejtaránya, ezért a vizsgálatot a celluláris immunstatus vizsgálataival együtt javasoljuk. A két vizsgálat együttes, kedvezményes ára: 29.000 Ft.
      Ezért nem is értettem, hogy miért van külön és mi a különbség... mind 1, akkor ezek szerint nekem a 29e. kéne választanom.

      Törlés
  4. Kedves Eszter!
    Én is segítséget szeretnék kérni. A 3. sikertelen lombikunk után (ebből 2 biokémiai terhesség, mindkettő alatt szedtem Medrolt) bejelentkeztünk immunológiai konzultációra. Alacsony spermaszám miatt lombikozunk, és a női oldal eddig úgy tűnt rendben van. De kezdek kételkedni... Tudnál abban segíteni, hogy melyik alapvizsgálatokat éri megcsináltatni? A konzultációra már úgy mennénk.
    Előre is nagyon köszönöm a segítséged!
    PS: csodálom a kitartásod és az erőd! Nem túlzok, ha azt mondom követendő példaként tekintek így ismeretlenül is rád :)
    Üdv: Kata

    VálaszTörlés