Keresés ebben a blogban

2011. december 5., hétfő

Holnap beültetés - ébresztő fagyasztott embriók!

Nem is írtam még, mi is volt csütörtökön Fülöpnél. Nos fél8ra volt este az időpontom. Úgy terveztem, hogy a kiskutyát anyuéknál hagyom, hogy ne legyen egyedül, és ne sírjon, de persze nem is Fülöp rendelés lett volna, ha nincs egy röpke 3-4 órás késés. Szerencsére legalább telefonon értesültem erről. Szóval hazahoztam a kutyát, és egyedül hagytam itthon, a férjem vidéken volt, mert úgy voltam vele, hogy éjjel, amikor végzek tutira nem lesz már erőm elmenni még érte is. Odamentem a rendelőben 10-re, de akkor még 2en voltak előttem. Én fél12re jutottam be, hát már alig voltam ébren. Egyébként nagyon normális volt Fülöp: mondta, hogy nagyon sajnálja, hogy nem sikerült, de nem szabad csüggedni, mert majd csak akkor aggódhatok, ha 3 ilyenből sem jön össze, de szerinte bizony össze fog jönni. Azt mondja, ennyi kell még akkor is, ha minden rendben van, hiszen akkor is csak 40% az esély egy körben. Ő is nagyon hisz a fagyasztottban, azt mondja, ha azok jó petesejtekből vannak, akkor bizony az ugyanolyan jó esély. Változtatást pedig annyit írt elő, hogy felírt egyszer 2féle forever livinges vitamint, ami sok omega3-at tartalmaz (ezek az Artik Sea, és a Garlic nevű kapszulák), azt kell még ma gyorsan kiváltanom, és a másik dolog, ami szerinte nem volt rendben, pedig ugyanolyan fontos véleménye szerint, mint az hogy megtermékenyüljön a sejt, hogy nyugodt legyen az anyuka. Mondtam neki, hogy én igyekeztem, feküdtem végig, és szedtem a Valerianat, de tudom, mint ahogy ő is, hogy belül azért volt bennem feszültség – de ez érthető. Na azt mondta, hogy ezt meg kell szüntetni. Régebben ő erre Pipolhent adott, de az megszűnt tabletta formában, de még akkor éjjel felhívott egy patikát, és egy gyógyszerésszel ott leegyeztette, hogy van Pipolhen injekcióban, és hogy ne kelljen még egy szúrást elszenvednem naponta azért azt is leegyeztette hogy ezt meg is lehet inni, és úgy is hat – szóval naponta 2x1/2 ampullát meg kell innom. Azt mondta ettől éppen csak vegetálni fogok, de az a jó, a jó kis lebegés, az kell a babának, hogy beágyazódjon. Hát eléggé félek ettől…még nem mertem bevenni egyet sem – majd a beülti előtt azért kipróbálom, de nagyon parázok. Ja, és egy kis izgalom: még este átküldött a patikába, hogy váltsam ki. Mondta, hogy el kell sétálnom egy undorító éjjel nappali előtt, ami tele van furcsa alakokkal, de egyébként közel van. Hát el is indultam, és amikor elhaladtam a bolt előtt akkor  a tipikus undorító alakok természetesen beszólogattak, és az egyik el is indult utánam….na én futottam a patikához. A csávó meg várt, és nézett, hogy mikor végzek….nagyon ki voltam, mondta is a patikus csajnak, hogy várjon még, ne zárja be az ablakot, mert én nem merek elindulni. Azon gondolkoztam hívjak egy taxit, hogy vigyen el a kocsimig??? Vagy mit csináljak….aztán hirtelen jött egy-két járókelő, gondoltam gyorsan elindulok…és rohantam az autóhoz – persze beszólt a csávó, hogy elkaplak…hát én teljes erőmből futottam tovább…szerencsére nem futott utánam, aztán odaértem a kocsihoz, gyorsan bepattantam, és bezártam az ajtót. Éjjel 1re értem haza, és a kiskutyám pedig úgy zokogott, hogy az egész lépcsőház ettől volt hangos! Szóval nem volt egyszerű ez a csütörtök.
Ma megjártam már Zekét is. Azt mondta szépen látszik, hogy megtörtént a peteérés, és szép a nyálkahártya is. Beültetés holnap lesz!!!!!!Szóval most imádkozom, hogy szépen felébredjenek a fagyasztott embriók, és minden a legnagyobb rendben legyen!!!! Holnap 11re megyünk. Ez most fizetős lesz, szóval 100.000, - Ft-ba fog kerülni, ami nem éppen kellemes kiadás így karácsony előtt, de ha cserébe egy kisbabát kapnék a fa alá, akkor igazán boldog lennék. Ebben a ciklusban is kell majd használnom progeszteronos Crinont, és az Agolutint, ja és most be kell szednem a 4szem Metypredet. De ezeket az infókat harapófogóval húztam ki Zekéből…magától nem mondta ám volna!
Akkor hajrá kis fagyasztott bébik, tessék felébredni szépen holnapra, mert jöttök a hasamba, ahol remélem maradtok is 9 hónapig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése