Keresés ebben a blogban

2011. december 1., csütörtök

Még mindig várjuk a peteérést, 18. nap

Ma reggel Zekénél indítottam. Hihetetlen, de még minidg nem volt meg a peteérésem. Mondjuk annyira azért talán mégsem meglepő, hiszen, ha azt veszem, hogy 33-35 naposak a ciklusaim, akkor belefér, egy 20-21. nap körüli peteérés. Csinált vérvételt is, azt mondta nagyon jól alakulnak a hormonok, és a tüsző az uh-n már 20mm-es volt, 10mmes nyálkahártyával, szóval minden jó...csak még egy kis türelem. Hétfőn kell mennem megint hozzá, szerinte, és szerintem is addigra tuti meg lesz a peteérés, és akkor jövő héten beültetés. Nem akart adni tüszőrepesztő injekciót sem, mert azt mondta az a legjobb, ha teljesen természetes ciklusban csináljuk a dolgokat!
Egyébként ha belegondolok, hogy a peteérésem a 20-21. napon lesz, és ehhez kékpest a lombiknál már a 12. napon leszívták a sejtek akkor azért eléggé ki vagyok. Akkor is kicsit úgy voltam vele, hogy ez elkapkodott, de ha ezt nézzük akkor valóban az is volt...de akkor volt az a 4 napos ünnep, meg Zeke sem ismerte akkor még talán annyira  a ciklusomat - szóval nem csoda hogy csak 6 sejt lett, és 2 embrió el is pusztult szerintem - persze ez csak egy laikus véleménye, de szerintem azért számít. Mindegy majd legközelebb joban odafigyelünk erre, feltéve ha kelleni fog még a legközelebb, de remélem sikerül most ebből a fagyasztottból, és karácsonyra egy kisbabát kapok a hasamba :).

Ma este még megyek Fülöphöz is. Nem voltam nála azóta, hogy még a lombik előtt gyorsan felírta a humaglobint. Akkor úgy búcsúztunk, hogy akkor legyen terhes, és utána jöjjön a jóhírekkel megbeszélni a többit - hát sajnos nem lettem terhes, de mennem kell hozzá, mert azért mégiscsak tájékoztatnom kell, hogy nem sikerült, és hogy mik a tervek, ő mit ajánl, szerinte mi lehetett a baj.

Hétvégén majd újra próbálkozunk spontán....hátha...és közben türelemmel várom, hogy végre visszakapjam a kis fagyibébiket!

2 megjegyzés:

  1. Szia Eszti,

    drukkolok nagyon. Én is Z.dokihoz járok, nekem is most lesz a nem mondom meg hányadik :-)) lombikom.
    Te sem bízod a véletlenre, azt látom :-) Hát én sem, beszedek és megveszek, megrendelek minden csodaszert, hátha segít. No de majd most! Találtam egy FertileCM tablettát most azt rendeltem meg Amerikából. Plusz, akkor volt egy félig sikeres terhességem -elindult vmi csak alacsony lett a hcg- amikor ananászt ettem beülti után. Ezt ajánlják az amerikai lombikosok. Lényeg, hogy a közepét is meg kell enni.
    Szorítok nagyon, hogy karácsonyra babásak legyünk végre :-)
    Lovely

    VálaszTörlés
  2. szia Lovely79!
    Nagyon köszi, ezt az ananász dolgot megpróbálom, hátha nekem is segítene....
    Akkor hajrá Neked is, aztán majd írj, hogy vagytok - de imádkozom, hogy karácsonyra mindketten kismamák legyünk!!
    Eszter

    VálaszTörlés