Keresés ebben a blogban

2011. december 14., szerda

Orrvérzés - rossz előjel, vagy csak véletlen egybeesés?!

Már csak 2 nap!És szerintem holnap reggel megcsinálok egy tesztet, most ez az elhatározás él bennem...bár sajnos az az igazság, hogy valahogy azt érzem nem siekrült. Bárcsak rosszul gondolnám!
Tegnap eléggé kifáradtam, délelőtt be kell jönnöm melózni, délután kutyasétáltatás, és este meg ki kell szaladnom a virágpiacra karácsonyi ajándékok miatt. Annyira elfáradtam a végére, meg is fájdult a hasam, jaj remélem nem ártottam ezzel magunkanak.
A rossz előérzetem amiatt van, hogy éjjel elkezdett vérezni az orrom (arra ébredtem hogy szipogok, aztán kimentem pisilni, és akkor orrot fújtam, és tiszta vér volt mindenem), és a múltkori lombiknál is ez volt, hogy a vérvétel előtt pár nappal éjjel volt egy komolyabb orrvérzésem!Nem tudom ez mit jelenthet, de eléggé furcsa hogy most is kb ugyanakkor megismétlődött ez...persze ha felhoznám ezt egy dokinak nem hiszem hogy látna összefüggést, bár ki tudja, azért meg fogom említeni. Szóval most kicsit rossz kedvű vagyok, mert valahogy azt érzem, hogy ez megint azt jelenti hogy nem sikerült....de igyekszem még nem feladni, mert fontos hogy higyjek benne, szóval most győzködöm magam, hogy ez semmi rosszat nem jelent és nincs összefüggés!
Annyira szeretném ha sikerülne, és a karácsonyfa alatt már kismamaként állhatnék, különben biztosan nem bírom ki majd sírás nélkül a családi ünnepséget.........

1 megjegyzés:

  1. Szia,

    tessék bízni, irgumburgum :-). Szerintem nincsen összefüggés, még nem hallottam ilyenről. Nem szúrsz Clexant esetleg? Attól el tudnám képzelni.
    Gondolok Rád, és csak pozitívan.
    Lovely

    VálaszTörlés