Keresés ebben a blogban

2014. április 8., kedd

12.napi UH

Milyen érzés újra ultrahangra várni? Más. Voltam itt terhesen is párszor, akkor is írtam milyen is ez, akkor nagyon fura érzés volt, tudtam hogy mindenki kicsit furán néz rám, kicsit talán rossz érzés is nekik hogy ott vagyok, persze nekem lelkileg boldogság volt, és akkor úgy éreztem hogy mindenkinek szeretném elmondani, hogy tartsanak ki mert sikerülni fog. Most újra itt vagyok, újra beleolvadok a várakozók tömegébe, nem sejti senki, hogy van otthon egy csodaszép kisfiam. De ha szóba elegyedek valakivel, azt bíztatni tudom, mert már elhiszem, hogy ezt igenis meg lehet csinálni. Itt van ez a sok kép a kisbabákról a falakon, mindig nagyon szerettem nézegetni őket, de most még jobb érzés persze, Istiről is kell hoznom majd egyet. Pont leült mellém egy 29hetes kismama. Régen Őt biztosan irigykedve néztem volna kicsit, most viszont boldogan mosolyogtam rá, mert totálisan tudom miket érezhetett, ahogy ott várakozott a babára vágyók között. Akárhogy is történik majd, ez a lombik már más lesz, ez nem is kérdés! Mondjuk majd ha hcg-re várok tutira bennem lesz ugyanúgy a gyomorideg.....láttam hcgeredményről sírva kijövő lányt is ma....na ez az érzés is bennem van még, az amikor kapod a nagy pofont, és azt hiszed itt a vég, de felállsz hamarosan újra és küzdesz tovább! Ami nem változott az a tömeg, a rengeteg várakozó, és a hosszú órák amik eltelnek azzal hogy egy ultrahangért csücsül sorban az ember - ezen persze nem csodálkozom, mert ha a kórlapszámokat nézzük mióta én regisztráltam, azóta 4000 új kisbabára vágyó páciens lett itt!!! 

12mm-es tüsző a jobb petefészekben, ma vagyok a 12.napon, endometrium 5B. Ezek szerint ismét egy hosszabb ciklus várható. Most úgy sakkozok, hogy jövő hét elején ha megkapom a lipidet, akkor jó leszek talán, mindenesetre ez a hét még korai lenne. Hétfőn megyek újabb uh-ra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése