Keresés ebben a blogban

2014. április 15., kedd

Beültetés-de mikor?

Tegnap voltam UH-n a lipid után. Zeke doki látott egy 20mm-es tüszőt a jobb oldalon, ami szerinte épp repedt. Megbeszéltük, hogy másnap vérvétel, hogy meggyőződjünk tuti repedt-e, és ha igen pénteken beülti, illetve ha nem, akkor kedd este repesztő injekció és hétfőn a beülti. Ma voltam is a vérvételen, nem repedt, ahogy azt én sejtettem is, de most kitalálta Zeke, hogy még ne repesszünk, hanem csütin újra UH, és akkor dönt. Szerintem addig se reped meg, de akkor rá fogom beszélni egy repesztő injekcióra, mert nem lenne jó nagyon elhúzni a dolgokat a lipid miatt. Olyan idegesítő, hogy elképzelek valamit, módosul, oké, elfogadom, majd újra módosul....ez az egyik legnehezebb nekem ebben a lombikozásban, hogy folyton változik, módosul minden, de ugyanakkor tökéletes kell legyen az időzítés, az immunkezelés miatt meg pláne. Remélem sikerül jól összehozni, és csütörtökön biztosat fogok tudni.

Ma amúgy beadtam az oep kérelmemet az IVIGhez. Egy fórumos barátnőmmel együtt intéztük, így tök jó volt, de egyébként tuti beleőszültem volna. A lényeg, hogy már "csak" elbírálásra vár, remélem ez gyorsan meg lesz, és nem is kérdés, hogy megkapom-e. És akkor végre vége a január óta tartó papírozási, engedélyezési őrületnek! 

Isti jól van, kijött két foga szinte észrevétlenül. Egyfolytában kismotorozni akar, nagyon élvezi. Megtanulta énekelni azt hogy hinta-palinta, és folyton ezt dudolássza, hogy HIN-TA:)))-megzabálom! Ez az első igaza szó amit mond, vagyis énekel, illetve az hogy PAPA. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése