Keresés ebben a blogban

2014. július 24., csütörtök

:(

Tegnapi hcg 49. Erre őszintén nem számítottam. Szombaton ugyanis meg is jött, nem kis fájdalmak közepette, de azt hittem túl vagyok rajta. A fura az volt, hogy lelkileg nem tudtam túl lenni rajta, azóta is folyton kibirulok, és csak úgy elkezek sírni. Mostmár értem miért lehet ez így, hiszen itt vannak még mindig bennem ezek a terhes hormonok. Nem könnyíti meg az élet, hogy tovább léphessek! Pedig azt hittem, hogy pár hét múlva már a fagyasztott bébiket kaphatom vissza, erre ez. Persze mondanom sem kell, hogy ez is kiborít. Az ivig, a drága ivig hatása egyre gyengül, és nekünk meg legjobb esetben is ez a hónap tuti kimarad. Azon is aggódok mostmár, hogy mi ez az egész. Zeke hétfőre még egy hcgt kért (amúgy Ő nagyon kedves, és iszonyatosan alapos szerintem, nagyon örülök, hogy ő a dokim), ha akkor sem megy le, akkor kapok valami injekció kúrát, pontosabban metotrexatot. Ezt tipikusan méhen kívüli terhességnél szokták adni, ha tényleg alacsony hcgről van szó. Még a szó is megijeszt, így most ezt nem fejtegetem tovább, bízzunk benne, hogy lemegy az a hcg hétfőre! Ha nem lenne Isti, én ebbe most biztosan belezakkannék. De így egyrészt boldog vagyok, mert ő annyira nagyon édes, ahogy reggel azzal ébreszt, hogy "Szia,szia, Mama,Mama", ahogy mondja, hogy "auto,auto", és minden ilyen kis drágasága, másrészt tudom, hogy bármin is kell most keresztül mennünk megéri, ha a vége még egy ilyen kis álombaba lesz, persze most az út közben nagyon nehéz..... 

6 megjegyzés:

  1. Szia Eszter!

    Nem akarlak elkeseríteni, de tavaly nyáron nekem sem akart csökkenni a HCG-m és sajnos méhen kívüli volt. Különben én is vérezgettem, de nem jött meg rendesen, sőt néha kávézacc szerű volt.

    Üdv: Egy aggódó Zugolvasód

    VálaszTörlés
  2. Drukkolok hogy csökkenjen a hcg d. Én kaptam MTX szurit Zekénél, utána hat hónap szünet kell általában, attol függ hany szurit kaptál. Fejlődési rendellenességet okoz ha a szervezetben marad és teherbe esik vki.
    De szorítok hogy ne kelljen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, sajnálom h volt ilyened Neked is. Megkérdezhetem hogy Te mennyit kaptál? És utána hogy alakultak a dolgok? Köszönöm!!!

      Törlés
    2. Én hat szurit kaptam, és hat hónapot kellett kihagynom. Utána sikerült a kisfiam az egyik fagyasztott beü ből!

      Törlés
  3. En HCG-t ugyan nem neztem, de a 7 hetesen elhalt picur nem akart tavozni, gyogyszeres rasegitesre sem. Vegul mutettel fejeztek be a terhesseget. Most varom a 3 honap leteltet. Sehogy sem lehet jo egy ilyen eset, de igyekszik az ember ilyenkor mar inkabb elore tekinteni. Nem konnyu, de muszaj ha nem akarunk megzakkanni. Kivanok erot a tovabbi pozitiv hozzaallasodhoz es koszonom hogy erot adsz a bloggal masoknak is!

    VálaszTörlés
  4. En HCG-t ugyan nem neztem, de a 7 hetesen elhalt picur nem akart tavozni, gyogyszeres rasegitesre sem. Vegul mutettel fejeztek be a terhesseget. Most varom a 3 honap leteltet. Sehogy sem lehet jo egy ilyen eset, de igyekszik az ember ilyenkor mar inkabb elore tekinteni. Nem konnyu, de muszaj ha nem akarunk megzakkanni. Kivanok erot a tovabbi pozitiv hozzaallasodhoz es koszonom hogy erot adsz a bloggal masoknak is!

    VálaszTörlés