Keresés ebben a blogban

2014. július 8., kedd

Hcg:104:)))

Annyira köszönöm a sok kedvességet, gratulációt, drukkolást - nagyon jól esik, hogy ennyien gondoltok Ránk!!!!
A mai hcgm:104:)))-szóval növekszik szépen!!!! Annyira örülünk, remélem mostmár minden rendben lesz - de így kell lennie! A Bálint Analitikában voltam nézetni, olyan aranyosan fogadtak, emlékeztek rám még Istivel, hogy én vagyok az izgulós kismama, és ígérték, hogy gyorsan küldik az eredményt. Fél 12-kor kaptam meg, persze már tűkön ülve, de ez szuper:)))). 
Holnap is megyek nézetni, mert az IVIGhez kétnaponta kell nézetni ugye, bár holnap felhívom Bánhidy dokit, hogy nála mi a pontos elvárás. Mégegyszer köszi, hogy drukkoltok nekünk!!!!!!

6 megjegyzés:

  1. Szuper, már 3 számjegyű! :) A tüneteid még ugyanazok, azaz este kis hasfeszülés? Gratula továbbra is!!!

    VálaszTörlés
  2. Juj, de jóóó! Gratulálok!!!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Ne haragudj,de tudnál az előző bejegyzésednél lévő kérdésemre válaszolni?????köszi

    VálaszTörlés
  4. Csak most szedelegtem ide, mert valaki mefsugta, hogy sikerult! Gratula!!!!

    VálaszTörlés