Keresés ebben a blogban

2014. november 11., kedd

Érzések

Hogy mit érzek? Érzek-e valamit? Nos, passz. Persze folyton érzek valamit, folyton nézem a mellem, hogy feszül-e, a hasam hogy szurkál-e....de őszintén, tudjuk, hogy ha az ember érzi is ezeket a dolgokat,az még mindig jelenthet jót vagy rosszat is, mert menstruáció előjelei kb ugyanezek lennének. Annyi tény, hogy a multkor nem éreztem semmit, de semmit - pedig terhes lettem, igaz méhenkívül. Most ehhez képest több dolgot érzek, de nem merek következtetni! Ha épp érzek is mellfeszülést, mert ma itt bevallom talán érzek...elhesegetem a dolgot, mert úgy félek, hogy mi van ha ez semmit nem jelent? Vagy csak a sok progitól van? Vajon holnap is érezni fogom-e? Hülyeség az egész! Egy dolog biztos, és mint sajnos saját tapasztalatból tudjuk, még az sem jelent mindig 9hónap csodát, a magas hcg csütin. Kérem, szépen kérem a JóIstent hogy adjon nekünk most egy kistesót!!!

Istit tegnap levittem a dokihoz mert köhögött kicsit, erre közölték, hogy tüdőgyuszi. Most antibiot kap, és szobafogság. Szerencsére a kedve jó, eszik, iszik, szóval a köhögésen kívül nem mondaná rá az ember hogy beteg, ezért lepett meg úgy a diagnózis. Remélem gyorsan meggyógyul, holnap megyek vissza kontrollra vele. 
Most, hogy kettesben ilyen sok időt töltök vele itthon, bezárva, úgy élvezem, hogy beszélgetünk szinte, igazi kis társ, már nem egy kisbaba akit csak el kell látni, hanem megnevetett,stb...persze nyilván a kisbabák is megnevetettnek, de ez már másfajta dolog....együtt ülünk le ebédelni, ugyanazt esszük, szóval hihetetlen! 
Amúgy minden éjjel azzal álmodok, hogy sikerült, és terhes vagyok megint! Úgy bízok benne hogy így lesz, és csütörtökre csodás napunk lesz: Isti meggyógyul, a férjem este hazajön Németországból, és én egy csodás örömhírtel fogadhatom, hogy újra apuka lesz! 

1 megjegyzés: