Keresés ebben a blogban

2015. május 20., szerda

Egyedül

Már régóta akarom írni, tök rossz, de valahogy most folyton úgy jönnek ki a dolgok, hogy olyan mintha egyedül csinálnám ezt az egész lombikot. Régen emlékszem az ivignél végig ott ült mellettem a férjem, kb fogta a kezem, minden injekciót ő adott be, én kb azt sem tudtam miből mennyi van.... Ehhez képest persze változtak a dolgok már tavaly is, mert hát itt van Isti nekünk, egyértelmű, hogy nincs annyi idő csak rám, de azért elvittek az ivigre, értem jöttek Istivel....de most, én mentem egyedül kocsival, és jöttem haza, és még adtam le Istit is nagyszülőkhöz. Délután, este is egyedül vagyok itthon, nem is tudtam pihenni semmit szinte. És még a tüszőrepesztő beadásra sem ér haza a férjem, pedig azt tényleg utálom:((( Hihetetlen, de persze végülis mindent meg tudok oldani, sajnos van már rutinom benne, nem ijedek meg, csak azért rossz, rossz hogy nincs mellettem. Tudom hogy lelkileg támogat, és hogy most ilyen hülyén jöttek össze a dolgok a melóban és azért van ez, de ilyenkor az embernek annyira kell a támasz! Na a petesejtleszívásra legalább jön, mondjuk oda muszáj lesz:))). Aztán már most mondta, hogy a várható beülti napokon sem biztos hogy ott tud lenni..... Hát ez van:( - sajnos ez most így alakul, de nem csüggedek, lélekben velem van, és támogat tudom....és imádkozok hogy sikerüljön, mert ez a mai volt az utolsó finanszírozott ivigem, ha most sem jön össze...jaj, bele sem merek gondolni, hogy mennyire sokba kerülne egy következő kör! De arra már nem lehet szükség, most terhes leszek és kész, és kismamaként kapom legközelebb!!! Kérlek Istenem legyen így!

7 megjegyzés:

  1. Szorítok Nektek!
    Én 41+0 napon egyedül mentem kocsival befeküdni a kórházba, mert tulképp én nem akartam, hogy már megint szabira menjen a férjem. Nekem mondjuk mókás volt a szitu, persze munka után jött mert vinni kellett haza az autómat, meghát ugye a látogatás. :) Csak azért írtam le hogy nálunk is volt/van ilyen furamadár helyzet. :) Még egyszer : drukkolok!

    VálaszTörlés
  2. Drukkolok Neked! Hát sajnos ilyen ez a lombik "üzem". Szerintem igy vagy úgy de végülis a nő egyedül küzdi végig az egészet.. egyedül jár az ultrahangokra, egyedül adja be a szurikat.... ez egy "egyszemélyes" küzdelem még akkor is ha a párja ott van mellette és támogatja..
    Én legutóbb még a petesejtleszívásra is egyedül mentem kocsival.. igaz mondták hogy nem lehet vezetni altalás után, de hát nem volt más "lehetőség" igy hazafelé is egyedül vezettem a kocsit..( de szerencsére nem volt gond!)

    VálaszTörlés
  3. Örülj neki,hogy egyáltalán este láthatod a párod... Igaz,nekem nem volt lombikom,de 3 vetélésem igen,amit egyedül csináltam végig. Erre nem gondolok,van két szép gyerekem,akikkel egyedül vagyok. A férjem a munkája miatt 2 hetente 2 napot van itthon,semmi segítségem nincs,mégis tudok örülni az életemnek,a gyerekeimnek. Igen,szar,hogy a legtöbb fontos eseményen nincs itthon,de nem az volt a legrosszabb,hogy pl. nem tudott velem uh-ra jönni,hanem hogy nem látta a fia első lépéseit,nem hallotta az első szavait.. Az,hogy engem kínoz a hiánya,számomra csak másodlagos. Ami igazán rossz,hogy a gyerekek alig látják az apjukat. Becsüld meg,amid van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, minden viszonyítás kérdése. A barátnőm öccse Afganisztánban katona, félévente látja a család. Ahhoz képest nem lehet okod panaszra.

      Törlés
  4. Na igen, tényleg mindenkinek van ilyen története tudom! Utólag még büszkék is lehetünk rá, mert hát azért nem semmi, 41hetesen egyedül bemenni, vagy az altatas után vállalni a vezetést...de ez van, ha kell meglépjük ez nem is kérdés! Persze az ember lelke vágyik a kényeztetésre, de hát legyünk racionálisak..... Azt hogy kéthetente kétnapot lehet együtt a család szinte lehetetlennek gondolom, de ezek szerint ez is működik, de gondolom sokszor nem könnyű! Szerintem nem baj ha az ember bevallja h néha nehéz, v nehezebb vmi, és jól esne neki ez v az...ettől még értékeljük amink van, és boldog vagyunk úgy is! Szóval hajrá Mindenki!!!!

    VálaszTörlés
  5. Eszter, én egyedül csináltam végig egy csomó transzfert, és szinte soha nem jött velem a férjem, pedig megtehette volna! És neheztelek rá a mai napig!!! Merthogy neki ciki volt a meddőségibe járni. Otthonról vittem a "mintát" is minden alkalommal, eredményhirdetésen egyszer sem volt ott velem, mert "macsó" férfi!
    Ettől függetlenül jogom van dühösnek lenni, leírni, és úgymond panaszkodni!!
    Neked is
    Bocsánat a sok felkiáltó jelért.

    VálaszTörlés
  6. Igen, és bizony nagyon sokan vannak, akik mindig egyedül vannak, és sem a férj, sem a gyerek sem jött össze nekik sohasem....minden viszonyítás kérdése, valóban! Drukkolok!

    VálaszTörlés