Keresés ebben a blogban

2015. május 26., kedd

Egyenlőre jól vagyok - remélem ez marad is!

Én egyenlőre jól vagyok, remélem maradok is. Istinek tegnap eléggé ment a hasa, hőemelkedése volt. Ma evett pici főtt krumplit, reszelt almát,de még mindig  átmegy rajta, de azért javul szerintem, meg a közérzete is sokkal jobb, egyenlőre csak egy bekaki volt. Annyira viccesek, tegnap a férjem pelusozta, erre hallom azt kiabálja a szomszéd szobából: hallod Mama, ez egy igazi fos:)))). Én maszkban rohangálok, és külön aludtam a kis hátsó szobában elszeparálva. Nagyon fontos, hogy ezt ne kapjam el, mert nem szabad bekapcsolni az ölősejtjeimnek, ha már iviggel és szteroiddal is azon küzdünk hogy ezt legyűrjük, akkor nem szabad hogy egy ilyen vírus belobbantsa. Szerintem ha holnapig nem jön ki semmi, akkor kijelenthetjük, hogy megúsztam, de addig nem szabad elkiabálni. Jó lenne ha a férjem sem kapná el, de eddig hálIsten jól van ő is. 
Izgulok, hogy holnapra hány babóca lesz még, remélem legaláb 5-en ott lesznek, az szuper lenne, mert fagyaszthatnánk is. 
Este elég letargikus voltam, hogy megéri-e ez, megéri-e, hogy kb elkülönítem magam a beteg gyerekemtől azért hogy hátha terhes leszek?! Mert ha igen, akkor persze meg, de ha megint a semmiért csináljuk ezt?! .... Na ilyeneken kattogtam, de mára jobb kedvem lett, és pozitív vagyok, bár komolyan szinte megint ott tartok, hogy elképzelni sem tudom, hogy ez sikerülhet...de azért reménykedek, és bízok a kis babykben odabent.  
A tegnapi transzfert Szűcs doki csinálta. Ott ültem utána a rendelője előtt várva a zárót, és bevillant, amikor behívott és közölte, hogy gratulálunk, Ön terhes! Ó, milyen hihetetlenül csodás volt, fel sem tudtam fogni, mostmeg már két éves az én kisfiam:). Imádkozom, hogy jövő pénteken a vérvétel után ugyanezt az érzést újra átélhessük, és újra ugyanazzal a földöntúli boldogsággal jöhessünk majd ki a BMC-ből! 
Nagyon köszi a sok drukkolást, és ránk gondolást Mindenkinek!

4 megjegyzés:

  1. Szuper, hogy jól vagy, maradjon így! Na, látszik, h én még kezdő vagyok az immunológia területén, biztos voltam benne, h az a jó, ha legyengül az immunrendszer, hiszen az Iwig meg a szteroid is ugyanazt csinálja. Már éppen azon gondolkodtam, h a következő lombiknál direkt megbetegítem magam, de akkor ezek szerint rosszul hittem :) Milyen okos és ügyes Istike, nem semmi, hogy már ekkorákat tud poénkodni :) A legjobbakat kívánom továbbra is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:)
      Hát bonyolult dolog ez az immunologia...tényleg a gyengites a cél az iviggel meg a szteroiddal, de egy viros v ilyesmi pont h belobbantja az immunrendszert és védekezésre készteti...nekünk meg most a cél, hogy nyugoba maradjon:)

      Törlés
    2. Értem most már :) Köszi!

      Törlés
  2. Eszter drukkolok!! Mi újság ma? Kaptál még babákat a pocakodba? Irj majd!

    VálaszTörlés