Keresés ebben a blogban

2011. december 25., vasárnap

Karácsony

Mindenkinek nagyon boldog karácsonyt!!!!!

Nagyon féltem a tegnap estétől,hogy hogy fogom majd bírni a fa alatt a mennyből az angyalt sírás nélkül, de a kiskutyusunknak hála, megúsztam anélkül hogy elkezdtem volna zokogni. Olyan aranyos volt, amíg énekeltünk és mindenki ott állt körben a fa alatt, ő beült középre és olyan cukin és értetlenül nézett, hogy nem lehetett kibírni mosolygás nélkül - így mégis tudtam mosolyogva a fa alatt állni, neki köszönhetően.

Hamarosan itt az új év, még a szilveszter is hasonlóan félelmetes számomra, hiszen ilyenkor mindig azon agyalok, hogy megint egy év eltelt, megint baba nélkül vagyunk.....de majd talán jövőre....
Jövőre elmondjuk a családunknak a lombikot, mert már egyébként is hallottam a tesómtól hogy anyu azt mondogatja hogy miétt nem megyünk már el egyre...szóval el jött az idő hogy beavatjuk őket. Ezt is nehéz lesz sírás nélkÜl.
Igazából eléggé rosszul vagyok mostanság. Régebben sosem volt ilyen, de most egyátalán nem tudok aludni, éjjel 2-3ig fönt vagyok, és utána is egy rémálom ahogy alszok,szóval nem tudom mi van velem. Pedig bevettem már valeriana relaxot is, de nem segít. Nem tudom vajon tényleg az ünnepek és a csalodottság visel meg ennyire?!?!?

Januárban elmegyek egy pszihiszintézis labor nevű helyre, amit a neten talált egy barátnőm, ez kifejezetetten sikerteeln lombikosoknak van, hát kiváncsi vagyok, mondjuk már nem annyira hiszek az ilyesmiben, de hátha...van egy kivizsgálás, és utána ilyen tisztítás jellegű dolgokat javasolnak - de majd januárban beszámolok, miután voltam.

Na megyek, mert jönnek vendégek nemsokára,a kicsi keresztfiunk:))))-olyan cuki, rajta legalább kiélhetjük kicsit magunkat, és így picit nekünk is van gyerek a karácsonyunkban:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése