Keresés ebben a blogban

2011. december 12., hétfő

Rosszullét

Ma bejöttem dolgozni. Pedig nem is igazán vagyok jól...tegnap este is olyan furán éreztem magam, kb mint aki lázas beteg!El is aludtam már nagyon korán, nem értem mi van velem, azt gondoltam talán a pipolphen. Ma is alig bírtam felkelni reggel, most meg kicsit hányingerem is van. Meglepődnék, ha ezek a terhesség tünetei lennének, de bárcsak.....mondjuk én inkább attól félek, hogy elkaptam valamit, pedig az most nagyon nem hiányzik.
Most szerintem nem fogom megvárni a pénteket, és tesztelni fogok csütörtökön. A múltkor úgysem jött be, hogy ilyen türelmes voltam, szóval most akkor tesztelek...legalábbis most ezt mondom, aztán csüti reggel még lehet hogy megijedek a teszttől, és mégsem fogom megcsinálni, de majd meglátjuk.
Na megyek haza lassan, mert nagyon furán vagyok, pedig délután szerettem volna egy-két karácsonyi dolgot elintézni, de elhalasztom...bárcsak ezek a furcsaságok azt jeleznék, hogy kismama leszek!!!

3 megjegyzés:

  1. Szia Eszti,

    drukkolok, hogy a babák helyezkedjenek :-)
    pihenj sokat, ha megteheted.
    Pusz,
    Lovely

    VálaszTörlés
  2. Köszi Lovely,

    nagyon aranyos vagy!!!
    Te hogy vagy? Mi a helyzet Nálatok? Ha van kedved írj!

    VálaszTörlés
  3. Szia,
    mi is kezdünk nemsokára, egyelőre még hangolódunk a témára :-)

    VálaszTörlés