Keresés ebben a blogban

2013. október 7., hétfő

Apa-fia program

István ma egyedül vitte úszni Istit. Nálunk a családban ő az aki igazán imád pancsolni, és most ezt a kisfiával teheti - nagyon élvezték, és jót tett egy kis kettesben töltött idő nekik - nekem meg egy kis egyedüllét:). Ma merült először víz alá Isti, ezt mondjuk sajnálom, hogy nem láttam, nade majd jövő héten!

A wellness hétvége jó volt, tök jókat kirándultunk, fürödtünk, ettünk. Isti is jól viselkedett. Végül őt ott nem fürdettük meg, mert nem éreztem elég melegnek a vizet, meg kicsit sokan is voltak. 

Hihetetlen megint mekkorát fejlődött a kicsifiam, aki nem is olyan kicsi, ma 7 hónapos. Már le tud egyedül ülni állásból, nem puffanás egy ilyen akció vége, hanem ügyesen leereszkedik. Ez nagy lépés!!!és ha már lépésekről beszélünk, bizony egyre jobban tud a bútorok mentén kapaszkodva lépdelni, már átköt a kanapéról az asztalra, stb! Mai nappal elkezdtem neki adni egy kis joghurtot a főzelékbe/gyümölcsbe. Lassan mindent ehet. A wellnessezés közben is az volt a legcukibb mikor vacsinál odaült velünk egy etetőszékben és ő is belenyalt egy két kiskanállal a husilevesembe/krumplipürémbe. Tetszett neki hogy velünk eszik:))). 

Kinéztem az álom pelenkázótáskát:
Nagyon tuti, de persze az ára is! De majd keresgélünk, hátha kifogunk egyet olcsobban valahol. Például a baba vár oldalon láttam is, csak nincs készleten.

Még egy kis panaszkodás: még mindig nem jött meg, csináltam még egy tesztet (többet tuti nem fogok) és nem vagyok terhes továbbra sem. Nem tudom mi van, és ez idegesít. Annyi procedúra alatt úgy kiismertem a testem és most mégsem tudom mi történik?!?! Közben amúgy a hajam továbbra is hullik veszettül, szedek vitamint, teszek rá pakolást, stb ... egyenlőre még nem vált be semmi, de reménykedek hogy mostmár sürgősen abbamarad. Holnap megyek fodrászhoz, és vágatok is az tuti!
Mindemelett a legújabb hogy nem alszok.  Minden hülye kis rezzenésre felriadok, ez oké, anyuka tulajdonság, DE eddig jól visszaaludtam, most viszont órákig forgolódok egy ilyen után. Hulla fáradt vagyok, mégsem megy az alvás.....enbek nem lesz jóvége! Remélem rendeződik ez is! Jövő héten elmegyek egy pajzsmirigy&vas vérvételre, mert kicsit gyanús, hogy talán az okozza mindezt?!


2 megjegyzés:

  1. A pajzsmirigy sajnos sokmindenben lehet ludas :( érdemes tényleg megcsináltatnod!
    Addigis a nemalvásra: próbáld meg a citromfű teát :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem 7,5 hónapos a kislányom, a terhesség elejétől követem az írásaidat, annyira sok hasonlóság van köztünk! És ami meglepő, veszettül hullik a hajam, és 1-2 hete nem bírok aludni éjszaka. Kiesik a cumi, a lányom alszik tovább jóízűen, cumival a szájában, én meg bámulom a plafont. Vicces, de örülök, hogy nem vagyok egyedül, ezek szerint ez lehet normális is, a hormonok játéka. :)

    VálaszTörlés