Keresés ebben a blogban

2013. október 3., csütörtök

Milyen az amikor "annyira" nem élem bele magam....

39.napja nem jött meg. Az rendben van, hogy egy hét plusz, a múltkor is ez volt, bár nem örülök, hiszen a rendes ciklus 4hét és nem 5, de ez!!!! Nem mondom, hogy rá vagyok pörögve a dologra, talán azt mondom még túl korai is lenne egy kistesó, DE amikor ennyit késik, akkor mégis mire gondoljak, hogy ne éljem magam bele, hogy ne ábrándozzak arról, hogy most velünk is csak úgy, minden hókuszpókusz nélkül megtörténik a csoda?!?!?!?!? Nem akartam tesztelni, mert utálom a teszteket, sosem mutatnak csak úgy pozitívat, Istinél is csak akkor mertem megcsinálni, amikor már tudtam, hogy milyen magas a hcgm. István viszont rábeszélt egyre, mert a 7végén elmegyünk wellnesselni(ami szuper jó, ilyen céges ajándékba kaptuk), és hogy ott tudnom kell, szaunázhatok-e, üldögélhetek-e a forró vízben.... Persze egy csík lett csak azon a hülye teszten! Nem borít úgy ki ez mint régen, nem sírok, mégcsak nem is vagyok elkeseredett, hiszen itt alszik mellettem Isti,és ez tökéletesen boldoggá tesz, de ez a sok késés, na emiatt akkor is beleéltem magam, és már láttam magam kétgyerekes anyukaként jövő nyáron.....
Ami pedig a legjobban idegesít, hogy akkor mi van?!?! Ennyire felborultak volna a hormonok?!? Már 3x megjött időre, akkor most mit szórakozik?!? Nyilván szombaton a wellness közepén jön majd meg...mostmár akkor bírja ki vasárnap estig! El kéne mennem nézetni egy hormonsort, lehet a hajhullás is látszana benne! Na de ennyit a panaszkodásról.

Mindjárt indulunk, Istikével természetesen, és szuper lesz! Az lenne a legjobb, ha lenne olyan medence, ahova ő is bejöhetne, úgy szeret pancsizni:))))) 
Tegnap voltunk mozizni, Isti addig nagyizott. Régebben ha így eljutottunk együtt a férjemmel egy plázába mindig óriás nézelődést csaptunk, különösen szülinapom előtt, vásárolgattunk. Most inkább bementünk a tescoba, mert babaruha leárazás van:))))-egyszerűen a kis Kopénak szeretünk a legjobban vásárolni. A szülinapomra is legjobban egy új pelenkázótáskát szeretnék...táskamániás vagyok egyértelműen, és ha már ezt a típust hordom 99%ban mostanság mindenfele, akkor legyen szép!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése