Keresés ebben a blogban

2013. november 20., szerda

Rupi és Isti - indul a közös móka

Itthon fekszem, próbálok a lehető legkevesebbet ugrálni....így szemtanuja lehettem a következő cukor jelenetnek. Beindítottam a mosógépet. Az alap, hogy ilyenkor Isti odaül, és nézi vagy 10percig. Ez után odabent a kádhoz, levette a kis fürdőkacsáját, majd azzal elindult kifelé. Tudni kell, hogy Rupi nem moccan Isti cuccaira, de a kacsáért oda van.... Na Istinek sem kellett több, rájött, hogy ezzel oda tudja csalni Rupit végre magához:). Kicsit rágta, kicsit odatartotta Rupi elé a kacsát, hogy fenntartsa az érdeklődést...megzabáltam őket! Aztán Rupi játékra vette, elkezdett ugrálni körülötte, Isti meg mászni utána, hogy elkapja, és közben röhögött! Hát kár hogy nem videóztam le. Tényleg egymással játszottak:))))))-lehet hogy még nem tudják, de olyan jó barátok lesznek! Emlékszem, amikor tavaly Rupi kórházban volt, pont ezért imádkoztam....és most tessék, én ugyan épp betegen fekszem, de mi aranyozta be a napom?!? Kis drágáim!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése