Keresés ebben a blogban

2013. november 23., szombat

Vérvételek

Azt hiszem mostmár tényleg kijelenthetem, hogy meggyógyultam. Még azért diétázgatok, nem akarom hirtelen leterhelni a gyomrom, de alapvetően jól vagyok!

Szerdán elmentem ugye cikluseleji hormon vérvételre, íme az eredmények:

Prolaktin 90,8 mU/l             Ref. 102-496
Fsh 6,4 U/l                          ref. 3,5-12,5
Lh 4,8 U/l.                          Ref. 2,4-12,6
Ösztradiol 120 pmol/l         Ref. 46-607
Tesztoszteron 0,22 nmol/l   ref. 0,29-1,67

Szerintem minden rendben:). Tsht a multkor nézettem, úgyhogy azt most nem kértem. Ami a legérdekesebb, hogy a prolaktinom még alacsonyabb is. Erre mindig kellett bromocriptint szednem, de ezek szerint a terhesség mindent változtat. Remélem az inzulin, progeszteron és majd az NK is jó lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése