Keresés ebben a blogban

2013. november 1., péntek

Átléptük a bűvös hetest

Jól vagyunk, nincs semmi extra, minden napunk tök jó! Isti szépen fejlődik, a héten voltunk dokinál, és 7,2 kg-70 cm:))) - átléptük a bűvös hetest!!! De ehhez képest tényleg jóétvágya is van mostanában. Egyre többször kostóltatom vele az én ebédjeimet is, és élvezi. A darabos kajákkal még csak barátkozunk, kicsit tartok tőlük, nehogy rossz helyre menjenek. István a múltkor adott Istinek turós stanglit, és nagyon ügyesen ette, de én akkor is félek ezektől kicsit - de nem aggódom, egyszer mindenki megtanul rágni... Kapott oltást is, de jól viselte, és a dokinéni is nagyon elégedett volt vele - én meg begyűjtöttem sok bókot, hogy milyen gyönyörűséges kisfiam van.

Tegnap délelőtt anyu vigyázott Istire. Egyrészt nagyon cuki volt, amikor jött, Istike megismerte, és nagyon örült neki. Szuperül elvoltak, amíg én elmentem az oep-be a diákhiteles papír miatt. Nem volt semmi sírás, nyűgösködés. Persze délelőtt könnyebb vele, plusz otthoni környezetben is volt - de nagyon örülök, hogy rendben mentek a dolgok. Jövő héten egyik nap átviszem és ott fog rá vigyázni anyu, amíg én beugrok az irodába kicsit majd - kíváncsi leszek...

Rohannak a napok, hetek. Valahogy olyan gyorsan szalad az idő mióta megszületett ez a Kislurkó!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése