Keresés ebben a blogban

2015. június 15., hétfő

Csodás UH, OEP-es izgalom

Ma reggel bejöttem megint a BMCbe. Bár most pont jobban lettem, de voltak a hétvégén kemény napok, így ez a tuti. 
Nincs ma Zeke doki, Konc Tanár Úr vizsgált. Leengedni nem kell, infuziot kapok, de ő is úgy látja hogy javulok. Tegnap 7,5 litert ittam, az sokat segített. Persze odapillantottunk a kis Foltocskákhoz, és a nagyobbik 11mm-es, benne már sziknyél is látható! A kisebbiket nem volt idő lemérni, mert pont telefonja lett, de nőtt, sőt kb egyformák. Azt mondta persze, hogy ebből az első 12hétben még bármi lehet. Ja, és megkaptam az első UH képet is Róluk:))) - de izgatott és boldog vagyok!!!!

Hogy ne menjen minden oly könnyedén, hívtam az OEPet, hogy mizu az engedéllyel. Azt mondják még meg sem kapták a kérelmet!!!! Pedig kedden személyesen adtuk le!!!! Hát tiszta ideg lettem....nagyon kedvesek voltak amúgy, és sikerült végre a kezükbe juttatnom most faxon, azt mondták csütörtökre meg lesz valószínű, de nem 100%. Na közben a soten meg nem tudják így megrendelni az iviget....már mondtam hogy inkább akkor kifizetem, ja persze akkor pénzt vissza nem térítenek, de azt sem biztos hogy lehet. Pedig meg kell kapnom a héten. Nem kockáztathatok, eléggé izgulok emiatt, mindenki segítőkész és kedves, és mégis ilyen nehéz ez....remélem rendben lesz minden, ez nagyon kell a babyknek!!!!


2 megjegyzés:

  1. SZUPER!!! Az OEP miatt ne idegeskedj, meg lesz az csütörtökre! UH képet szeretnénk látni! :) Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szuper Hír! Nagyon örülök! :) :)

    VálaszTörlés