Keresés ebben a blogban

2015. június 7., vasárnap

Szokás szerint izgulok:)

Meg vagyok őrülve? Kicsit naná....nem is én lennék ha nem izgulnék a holnapi hcg szint miatt. Ma reggelre mintha picit enyhült volna a hasfeszülés, hozzáteszem tegnap pont annyi folyadék ment be, mint ami kijött, 6250ml. És végre éjjel is jól aludtam. Erre a reakcióm, jaj ugye minden rendben van ettől még?! Na mostanra ismét brutál befeszült a pocim, szóval jeleztek odabentről, hogy: Nyugi, Paramami!:). 
Paramami persze tesztet is csinált, most délután: a clearblue majd leugrott olyan erős volt, a netes olcsó teszt meg még mindig csak halovány, szinte alig látható. Szóval az tényleg szar! Ne vegyen ilyet senki, csak felbosszantja magát!

Holnap reggel irány a BMC. Jó lenne ha megúsznám infúzióval, mert ehhez a leengedéshez nem nagyon van kedvem...és jó lenne ha szépen növekvő hcgt látnánk, 600 felettit - és akkor intézem az iviget. Olyan kíváncsi vagyok mikorra mondja Zeke doki az első UH-t. Ha tippelnem kéne, nem a most következő, hanem azutáni hét vége fele (akkor leszek pont 6hetes), nade meglátjuk...az tuti, hogy nagyon várom!


2 megjegyzés:

  1. Most aztán izgulhatsz 9 hónapig! De az olyan jó!
    Meglepő hogy a netes 10-es teszt ennyire rossz!

    VálaszTörlés
  2. Ez természetes, hogy így izgulsz! Ez már csak ilyen :) Továbbra is rendben lesz minden! Megkérdezhetem, hogy honnan rendelted a teszteket és milyen márkájukat? Csak mert nekem is van itthon vagy 20 db. Fastest-es teszt, ami ugyan nekem terhesen bejött, de akkor már 5 napja nem jött meg. Nem szeretnék így járni velük mint te a következő lombiknál..

    VálaszTörlés