Keresés ebben a blogban

2015. június 9., kedd

Ügyintézés

Huh de sok-sok mindent kellett ma intézni. Persze mi máshoz, mint az ivighez! Lejárt ugyebár az engedélyem, lehasználtam a három alkalmat. Tegnap felhívtam viszont az OEPet és azt mondták van esély rá, hogy kapjak támogatást a még két szükséges ivigre. Az ember pedig 600ezer forint miatt azért fut pár kört, még akkor is ha végén kiderül hogy mégsem kapja meg. 
Egy biztos, ma valahogy csupa kedves, segítőkész emberrel hozott össze az élet, amiért nagyon hálás vagyok Nekik. Kezdjük ott hogy meg kellett írnom jópár kérelmet, papírt, ezt bementem kinyomtatni az irodába. Közben már hívtam Bánhidy profot, hogy mikor tudná aláírni. Nem vette fel, már tiszta ideg voltam, de visszahívott 10fele, hogy jöhetek ahogy tudok. Mentem, és Ő kb olvasás nélkül aláírta és pecsételte amit kértem, nem húzta az időt, egyszerűen csak kedves volt, és kész! Utána indultunk a GYEMSZIbe, vagy most állítólag újra OGYI. Itt leadtam az iktatóba mindent, majd hívtam az ügyintézőt, hogy itt van, és intézze amilyen gyorsan tudja. El sem hiszem, de két óra múlva visszahívott, hogy kész az engedély!!!! Nem küldheti el nekem, mert az letiltották, de a számát elmondta, és az OEPbe is átküldte. Szóval ez szuper:). Ez után jött az OEP, ahova emailen kérték scannelve a cuccot, de nem ment át a mail! Bevittük az iktatóba személyesen, már szanaszét izgultam magam....de itt is egy nagyon segítőkész hölgyet fogtunk ki, aki megnyugtatott, hogy holnap megszerzi az iktatóból a papírt, és nyugodjak meg, érti, hogy sürgős, és mindent megtesz, hogy jövő héten legkésőbb meglegyen a döntés. Hívni kell őket a hét elején. Mondtam, hogy nekem jövő hét vége fele kell az ivig, szóval siessenek nagyon. Most itt tartunk, remélem minden sínen lesz. Holnap ha meglesz a hcgm hívom a Sotet, hogy készüljenek mondjuk egy csütörtöki ivigre jövő héten! Annyi biztos, hogy mindenképp meg kell kapnom az IVIGet, akkor is ha addigra nem lesz oep papír.

A túlstimum helyzetével nem vagyok elégedett. Brutál befeszült a hasam ismét. Iszok-iszok, de nem is jött ma több ki....holnap lehet bemegyek a BMCbe, ha nem lesz jobb reggelre. Bizonytalan vagyok....kibírom amúgy, de lehet az infúzió segítene! 

Ma végre pozitívat mutatott az olcso netes teszt:))) merre járhat a hcgm, hogy ez megtörtént?! Remélem már 1000 felett vagyunk! A márkája amúgy One step, ennyi van ráírva legalábbis. 
Holnap még megyek egy hcgre, és bízom benne, hogy minden rendben lesz, és akkor mehet az IVIG jövő héten! Persze megint izgulok kicsit....de ez tényleg 9hónap izgalom...amikor elkezd rugdalni a bentlakó, akkor talán kicsit javul, de addig UHtól UHig él az ember:)

A férjem rengeteget segít, mert én most rosszabb vagyok mint egy mindenórás kismama. Ez a túlstimu&norprolac kiüt rendesen...remélem hamarosan javul a helyzet, és indulhat a normális kismamás élet:) - de nem akarok panaszkodni, mindent kibírok én, csak a kisbabá(i)m legyen rendben odabent! Mennyit vártam ezt, mennyi ideje álmodok erről...

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy ilyen simán ment az ügyintézés! Remélem hamar túl jutsz ezen a túlstimun és elindul a boldog babavárás időszaka! Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Nem semmi ez a sok ügyintézés, túlstimuval pont ez hiányzik ez életedből..! Köszi a márkanevet, hát sajnos ebből van nekem is itthon egy csomó...

    VálaszTörlés