Keresés ebben a blogban

2015. június 21., vasárnap

Izgulok...holnap UH!

Izgulok a holnap miatt. Naná, hogy izgulok, nem én lennék ha nem izgulnék...még jó, hogy szerdán minden rendben volt, és nem is volt az régen! De azóta szinte teljesen eltűntek a túlstimus tüneteim, ami egyfelől szuper, másfelől ez a fő ok ez az izgalmamra. Remélem minden rendben van a babykkel, és csak mostmár amúgy is itt volt az ideje hogy elmúljon ez....egész fura, szinte lapos hassal ébredni! Estére azért visszajön eléggé, de hát nem úgy, mint ahogy egy hete voltam. 
A folyadéklapot még vezetem, továbbra is kicsit több jön kifele, de már nem literekkel. Több mint két hete nem
pisiltem csak úgy egyet, csak mérőpohárba. A norprolacot is szedem, bár bízom benne, hogy holnaptól ezeket elhagyhatom. 
Holnap háromnegyed négyre megyünk, gondoljatok majd ránk kérlek, hogy két szépen növekvő kis babynk rendben legyen! Amúgy ma van a hetedik házassági évfordulónk:) - a nyolcadik remélem már többgyerekes családként ünnepeljük:))

9 megjegyzés:

  1. Szorítok holnapra ! Én is holnap megyek ultrahangra immár 17 -ik hétben vagyok ikrekkel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Poppy Field: gratulálok az ikrekhez, szuper, h már a 17, héten jársz!

      Törlés
    2. De szuper, 17. Hét!!!! Gratulálok hozzá, remélem mindketten jóhíreket kapunk ma az UH-n!

      Törlés
  2. Biztos, hogy minden rendben lesz, gondolok Rátok és drukkolok ezerrel :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Eszter! 15-én egy szobában feküdtünk, nekem akkor volt a leszívásom, nekünk van egy 2013.február elejei születésű lombikos kislányunk. Aznap 13 petesejtet szívtak le, mind a 13 megtermékenyült, majd mőlt hét csütörtökön 4 kis bogyókát vissza is kaptam. Leszíváskor kaptam végig infúziót, és beültikor is a biztonság kedvéért, bár jónak látott a doki hiperstimu kapcsán. Kaptam én is norprolac-ot, mától már 2-őt kell bevennem, csak azt nem tudom, hogy 21-et vagy este 2-őt. Neked hogy kellett?
    Ma uh végett nagyon nagyon szorítok, rendben lesz minden!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reggel és este szedd, sőt én reggel fél, délben fél este 1 adagban szedtem elosztva! Így bírhatóbb....drukkolok h sikerüljön!!!!

      Törlés
    2. Ann neked is van blogod? Te mikor tesztelsz? Lehet hogy neked is ikrek lesznek!! :)
      Majd ird meg mi lett a tesztelés HCG eredményed!

      Törlés