Keresés ebben a blogban

2013. augusztus 28., szerda

Dokinéninél

Egyrészt megjött. Nem 28, hanem 35 napra...éreztem, hogy ez lesz, mert volt ebben az időszakban egy hét, amikor tökre fájt a hasam - na az volt a peteérés. Régebben is voltak 35 napos ciklusaim, de azért nem ez a normális! Jó lenne azért ha hamarosan beállnának a dolgok szépen.....vagy már be se álljanak és jöhet a tesó?!?! Most annyira nosztalgikus hangulatban vagyok. Ma voltam meglátogatni a most szült barátnőmet a Jánosban - olyan kis gyönyörű pici hercegnő a kislánya:)))) - el sem hiszem, hogy fél éve Istike is ekkora kis pindurka volt. Annyira felidéződött bennem minden érzés, amit akkor ott a kórházban éreztem: hogy micsoda öröm volt megfogni, megismerni Istit, végigmenni vele a folyosón, mint büszke anyuka,.... Annyi biztos, hogy nagyon rohan az idő, és minden percet ki kell élvezni, és értékelni kell, amit Istivel tölthetek!!!!

Olyan jó itthon. Nagyon jó volt balcsin is, és nagyon nagy segítség volt, hogy olyan közel voltak a Nagyik, és nagyon sokat segítettek. Pont jó ilyen szempontból, hogy az első félévben lehettünk ott ilyen sokat, és ez így nagyon jól jött ki. De most annyira élvezem Istivel itt a lakást, ahogy felfedezi a dolgokat, ahogy játszik a szobájában a szőnyegen - minden annyira új dolog, és olyan hihetetlenül jó élmény!

Tegnap voltunk dokinál. Megkapta Isti a meningitis elleni oltást. Szerencsére minden rendben, tök jól viselte szokáshoz híven. A védőnő azt mondta, hogy Isti a legszebb gyerek  a körzetében (na persze anyai szívem annyira büszke volt, még akkor is, ha lehet, hogy mindenkinek ezt mondogatja). 
Súly: 6690g
Hossz: 69 cm
A súlyra mondta a dokinéni, hogy picit kevés, de ne aggódjak, mert látja, hogy mennyire izmos Istike, és milyen jól fejlett, szóval minden tökéletes. Isti angyal volt, mosolygott végig, és s dokinéni sztetoszkópját próbálta ellopni:). A lényeg, hogy mondták, hogy vezessük be a húst. Szóval tegnaptól hivatalosan is húsevő lett Isti, és csirkemellet is kap a főzelékbe. Tetszik neki szerintem. Ezen kívül, amit még mondtak, hogy kétszer egyen főzeléket, este is, és tejpépet ne adjak, mert az szerintük haszontalan. Hát ezt sajnálom, mert Isti annyira de annyira szereti. Szerintem valahogy megpróbálom azt is megtartani, ha kisebb adagban is, mert az a kedvence, jó sok gyümölccsel elkeverve. Hatszor kell ennie: tej, gyümi+keksz,főzelék hússal, gyümi+keksz, főzelék,tej. Nálunk ez most úgy néz ki, hogy: tej, gyümi+keksz, tej, főzelék+hús, tej, tejpép+gyümi,tej. Szóval kell kicsit módosítani. Annyi mindenesetre biztos, hogy egyfolytában etetek....kb el is rohan ezzel a nap. 

Kinéztem a közelben babaúszást. A szomszédunk is jár a kisfiával, és nagyon jókat mesélt, szóval mindenképp megyünk majd mi is. De majd csak ha hazajöttünk az utazásból. Jaj remélem elkészül a személyiigazolványa Istinek, mert még semmi híre. Basszus, István szerint menjünk anélkül is, de én nem tudom ez mennyire jó ötlet, ha hazaküldenek a határról. Na persze nem sok esélye van, hogy megállítsanak, de akkor is. Jobb lenne, ha meglenne!

Az egyik legjobb barátnőmet elküldtem Zeke dokihoz. Már régóta várják a babát ők is, talán írtam is róla már régebben. Remélem segít nekik, és hamarosan ők is babázhatnak. Eközben azon tanakodtam, hogy mikor menjek majd én vissza hozzá. Azért jobb lenne majd terhesen visszamenni, nem pedig azért, hogy csináljunk lombikot - de akármi is lesz nekem már itt van Isti, szóval a lelki része biztosan könnyebb. Jövő márciusban mondjuk úgyis mennem kell rákszűrésre - meglátjuk addig mi lesz!

3 megjegyzés:

  1. Én is arra gondoltam, hogy vacsira adok tejpépet, aztán aztán az álomba ringató etetést meg meghagyom cumisüvegezésnek/tápszernek. Szerintem a tejpéppel semmi baj. :-) Ha nagyon szereti, miért nem eheti? Nem értem a dokikat. Talán az a bajuk ezzel, hogyha nem tápszeres, akkor minek kap tápszer alapú kaját? Megkérdezhetem, hogy miket vezettél már be? Csak azért, mert nekem is hasonló korú a babám (március 6-án született), és én pl. gondolkozom a paradicsomon (paradicsomos burgonya formájában), de lehet, hogy az még korai. A húst én még nem mertem, mondjuk nálunk csak nemrég érzett rá, hogy jó buli a kanállal evés. :-)


    Az nem semmi, hogy már a kistesón gondolkoztok. :-))) Nálunk azért el kellett telnie 1 évnek, mire ez szembe jutott. :-)))

    VálaszTörlés
  2. Azért nem kell kőbe vésett szabálynak venni,amit a doki mond :) nyugodtan add neki a tejpépet,legalábbis szerintem. Mindig hallgass az ösztöneidre,figyeld Isti jelzéseit. Ha szereti,márpedig szereti,akkor csak a doki miatt ne foszd meg tőle. Hogyha annyira nem lenne jó dolog,akkor nem adnák annyian a babának. Tudod,ahány doki/ember,annyi féle verzió,mindenki mást mond. Azt viszont csak TE tudhatod a legjobban,hogy a saját gyerekednek mi a jó.

    VálaszTörlés
  3. A tejpépekkel az a baj, hogy tele van minden szarral. Olvasd el, hogy mi van benne. És a legtöbbször cukor is van bennük, ami megint csak nem valami jó egy éven aluli babáknak. De vannak másféle pépek, nézz körül.
    Nálunk nem működött a főzelék vacsira, nagyon fájt tőle a hasa, és nem aludt, szóval nem kapott kétszer főzit. Én Sinlacot adtam vacsira kis gyümölccsel.
    Szerintem amúgy kekszre sincs semmi szüksége egy kisbabának (remélem nem veszed sértésnek), azokban is mind cukor van. Ha a glutén miatt kapja, akkor lehet a főzelékbe rakni egy pici lisztet, vagy vannak remek gabonapépek is.

    VálaszTörlés