Keresés ebben a blogban

2013. augusztus 31., szombat

Első külön töltött éjszaka

Hihetetlen, hogy tegnap ez is megtörtént. Isti tényleg olyan nagyfiú már! Pénteken volt az egyik nagyon jó barátunk esküvője. Már nyár eleje óta az volt a tervem, hogy Isti ez alkalomból anyunál fog aludni, és így is lett. Tegnap délután 3-kor átvittük, és ma délelőtt mentem érte. Hát mondanom sem kell, nagyon hiányzott!!!!!!! Persze volt már olyan, hogy nem én fektettem, vagy ilyesmi, szóval ezzel nem is volt baj - ilyenkor mondjuk tápi van este cici helyett, de ez nem gond Istikének, meg már tényleg nem ez a fő neki....de olyan, hogy amikor hazaérek és nem szuszog ott a szomszéd szobában még nem. Szuperül éreztük magunkat, és nem is hiányzott jobban, mint máskor...DE amikor hazamentünk, és nem tudtam megsimogatni, megszagolni az illatát, betakargatni, vagy éppen csak megnézni a gyönyörűen alvó kis pofiját - na akkor alig vártam, hogy reggel legyen, és valami olyan furcsa érzés fogott el, mint soha. Nyilván tudtam jól van, és jó helyen is van, különösen, hogy anyu írt is üzenetet, amikor elaludt este, hogy nyugodt legyek, de hát egyszerűen a puszta jelenlétét is úgy megszokja és megszereti az ember, hogy őrület! Reggel fél 10-kor keltem, hívtam is anyut, hogy indulok, de mondta, hogy èpp alszik Isti, szóval ne kapkodjak. Végül kb 11-re mentem érte, na mondanom sem kell, hogy Rupi nagyobb újongással fogadott, mint Isti (ő is ott aludt), de kb belekönnyeztem, amikor újra átölelhettem!
Nem tudom,hogy lesz majd olyan, hogy elutazni nélküle, vagy több napig nem látni őt?!?!
Na de most Vele utazunk el szerdán, jaj de jó is lesz!!!!! És tegnap kaptam sms-t, hogy postázták a személyit, szóval hétfő/kedden meg kell jönnie.

A kajákat illetően: egyetértek azzal, hogy nem jó feleslegesen cukorral tömni a gyereket, sőt! A tejpép, illetve a keksz is amit kap teljesen cukormentes cucc. Ennek ellenére nem tudom mi is legyen a főzelék-tejpép dilemmával, de talán tényleg nem kell 100%-ig szótfogadni a dokinak, hiszen én vagyok az anyukája, csak ezt a jótanuló típusú szabálykövető énem néha nehezen veszi át:))). Egyenlőre tovább pépezünk egy nagy adag gyümivel vegyítve, mert tényleg ami bejön az bejön és kész.

Amiket eddig evett Isti: krumpli, édesburgonya, sütőtök, cukkini, patiszon, tök (kis kaporral), répa, pici zeller. 
Alma, őszibari, meggy, szilva, szőlő, banán, pici sárgabari. 
Csirkemell: ezt kitaláltam, hogy megfőzöm, darabokban fagyasztom, és amikor kell kiveszek egyet, azt beleteszem a párolóba a többi cuccal, és utána turmixolom vele. Így nem kell minden nap boltba rohanni, mert a zöldségáru eláll egy hétig simán, de a nyers hús nem. A friss főzi marad minden napra, és a husit így teszem hozzá.
Mostanában szeretnék adni neki: paradicsom, spenót, avokádó...aztán majd brokkoli, borsó, bab,de félek ezek azért felfújósak. Lehetne még ilyen saláta féle is, de abban nem hiszem, hogy sok hasznos kalória lenne. Cékla is mehetne, de attól meg félek, hogy mindent összefog lilára, pedig abban sok a c vitamin, szóval azért majd kipróbálom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése