Keresés ebben a blogban

2013. augusztus 2., péntek

More milk=more milk

Azért ez a kapszula ki van találva! A kétsegbeesés után bevettem pár szemet ami még volt itthon,és úgy érzem jön vissza a tej. Persze a főzelék és gyümölcs mellett nem is kell már olyan sok,de a reggel-este szopi még meg van mindenképp - és ennek örülök! Napközben meg kap egyszer egy kis tápit is,aztán majd szép lassan oda is jön a gyümi vagy valami tejpép. 
Elkezdem a glutén bevezetést - egyenlőre egy fél darab babakeksszel a gyümölcshöz,és majd ezzel a milupa 7gabonás péppel,mert azt annyian ajánlották. Ezért külön örülök,hogy visszajött a tejem, mert ezt amellett ajánlott csinálni kifejezetten!

Holnap fagyasztok még le őszibarackot, kipróbáltam, tök jó a fagyasztott, szóval megéri bajlódni vele télire. Úgy szeretem ezt a kis főzőcskézős boszorkánykonyhásdit:)))))

1 megjegyzés:

  1. Tavaly én is sokat fagyasztottam mindenféle gyümölcsöt jégkockatartóba. Csak ajánlani tudom, nekünk nagyon bevált! És nemcsak az őszibari a szuper, de a sárgabarack, a körte stb. mind sokkal jobb mintha majd a bébiételt adnád neki télen is! ;)

    VálaszTörlés