Keresés ebben a blogban

2013. augusztus 17., szombat

Személyigazolvány

A héten csináltattunk Istinek személyit. Vagyis elindítottuk a folyamatot, mivel 20napot kell rá várni - remélem kész lesz mire utazunk. 

Mostmár kijelenthetem, hogy Isti ül. Persze támaszkodik,mint egy kiskutya a kezeivel, de egyre többször ül. Folyton mozog, tornászik, kúszik, mászik, és egyre jobban el is jut a saját kis technikáival a-ból b-be. Annyi tuti, hogy nagyon sok hasonló korabeli gyerkőcöt láttam, és ő a legmozgékonyabb. Hát nem tudom hogy fogjuk bírni, ha elkezd szaladni:). Emellé a sok mozgás mellé rengeteget eszik is, valahogy egész nap etetek. A főzelék és gyümi&keksz kombók mintha nem is lennének, ezek után ugyanúgy igényli a tejcsit! Persze lemozogja, meg most nagyot is nőtt - olyan hosszú már keze,lába! Ami rossz, hogy a nagy meleg óta rászokott az éjjeli kelésre, és mindig ébred 4-5között. Próbáltam, nem elég neki ilyenkor a cumi vagy a simi, szopiznia kell a visszaalváshoz. Szóval most kicsit fáradt vagyok emiatt, mert én meg sokszor nem tudok visszaaludni valahogy utána. De nem panaszkodok....alapvetően remekül megvagyunk!

Nagy feladat lesz ősszel, hogy ha felmegyünk Pestre, hogy bababiztosítsuk a lakást. Olyan sok mindenre kell gondolni, ez nem lesz könnyű!

Meg kell igényelnem a gyedet s.o.s, mert 21-én lejár a thgyás!

2 megjegyzés:

  1. Szinte irigykedve olvasom, hogy Istike nem kel éjszaka. Az én kisfiam 8 hónapos, és minimum 3-szor kel éjjel szopizni... Volt, hogy már csak 1-2-szer kelt, de mostanában, ha 5-ször nem ébred fel este 9 és reggel 8 között, akkor egyszer sem. :( Kérem a receptedet!!!!! ;)

    VálaszTörlés