Keresés ebben a blogban

2013. július 8., hétfő

Esküvő, esküvő és esküvő majdnem minden hétvégén

Nem akarom elkiabálni, de szerintem gyógyul Isti szeme, pontosabban sikeres volt az átmosás. Azt mondták ugye, hogy ez 4-5 nap múlva dől el, szóval még van pár napunk, de nekem úgy tűnik rendben lesz, hála Istennek!

Hihetetlen sűrű hétvégén vagyunk túl: voltunk egy esküvőn Mezőtúron, majd apósomnak volt a 60. szülinapi bulija Balatonon 140 fővel. Isti szuperül viselte a sok hurcolást, olyan jó fiú volt végig, szóval tényleg őrület milyen jó gyerek. Az alvás itt balcsin továbbra is nagyon gáz - konkrétan utálom hogy itt minden éjjel kelni kel, olyan jó lenne végre rájönni, hogy miért? És otthon miért olyan egyértelmű, hogy alszik 7-ig? Holnap oltást kap amúgy, így fel kell menni Budapestre, na úgy döntöttünk, hogy már ma felmegyünk pont emiatt, hogy aludjunk egy jót! Meg holnap reggel akkor el tudok menni body art-ra is, a lakóparkban, az is jól fog esni.

Nem akarok erről sokat írni, de mostanában sokat veszekszünk. Mindig, minden hétvégén előjön a szokásos téma, ez az ivás, bulizás dolog. Ez köztünk már hosszú évek óta meg volt, de most valahogy kiéleződött mióta megszületett Isti. Pedig mindig azt mondogatta a férjem, hogy majd ha lesz gyerekünk, akkor nem fog annyit elmászkálni, meg programozni, mert nem lehet majd. Na ez nem így van. Egy barátnőm mondta, hogy a férfiak életvitelén semmit nem változtat egy gyerek, csak a nőén. Hát lehet ez így is van, de én pont azt érzem, hogy most éppen hogy még több alkalmat talál és menni akar....én meg persze még szarabbul viselem. Nyilván részben azért mert régen ilyenkor én is mentem, de ami leginkább idegesít, hogy másnaposan teljes hasznavehetetlenség van, és mindent csinálhatok én, és az együtt töltött értékes idő az csak csökken és csökken emiatt, pedig abból most alapból kevesebb van kettesben meg pláne, hiszen az csak akkor van ha épp Isti alszik :). Na mindegy, majd lesz valahogy, ilyenkor hétfőn mindig megbeszéljük, mindig minden jól indul - de jó lenne már egyszer egy olyan hétvége, ami jól is végződik!Pedig azt gondolom, hogy gyerekkel kevesen vállalnak be ennyi programot, szóval igazán elégedett lehetne.

A változatosság kedvéért megint esküvőre megyünk majd a hétvégén....őrület mennyi esküvő van idén! Jövő hétvégén meg lesz a keresztelő. Isti református lesz, így beszéltük meg a férjemmel ezt, hogy ha fiú akkor református ő utána, ha lány, akkor katolikus. Hát ez van, mondjuk nem áll távol tőlem a dolog, hiszen református gimibe jártam......A keresztszülők meg a tesóink lesznek, a hugom és a sógorom. 

Istinek van egy beceneve, még nem is írtam: Cupi. Még egészen pici korában kezdtem ezt mondogatni neki, mert cuppogott a cicin, cuppogott a cumival, és szerintem az is benne van a pakliban, hogy ez jól hangzik a kiskutyánk nevével, Rupival egyben. Rengetegszer szólítjuk így, de most éppen elhatároztuk, hogy leszokunk róla, mert nem akarjuk, hogy ezt tanulja majd meg, meg aztán nagyobb korában ez nem olyan jópofa, harmadrészt pedig ami a legviccesebb, a kutya csomószor azt hiszi, hogy őt szólongatjuk :)))). 

Szeretnék most egy karikás kendőt - lehet hogy kapok egyet kölcsönbe, az lenne a legjobb, de ha nem akkor maximum használtan veszek egyet, már szerintem pár ezer forintból meg lenne. A close-t továbbra is szeretjük, de jó lenne egy ilyen is, mert ebben oldalra lehet kötni Istit, így ő jobban tudna nézelődni, meg talán én is könnyebben tudnék tevékenykedni vele. Ez végül is szerintem annak egy alternatívája, hogy kézben van a gyerek. Néha jól jön ez, ha épp sütni-főzni kell, és közben megy a sírás :).  A nagyobb sétákra meg maradna a close ha olyan helyre megyünk, mert az azért jobban terheli a hátat, szimmetrikusabb!

Amin még szintén gondolkozom az egy ilyen párolós-turmixolós gépecske. Ez is tök jól jönne a babakaja főzéskor. Persze nem mondom, hogy enélkül nem lehet megoldani, de azért ez biztos könnyebbség, hogy csak beleteszed a cuccod, az megpárolja, majd tekersz egyet és turmixolja. Lehet, hogy kapunk egyet kölcsönbe, de még nem biztos, hogy oda tudja adni a barátnőm - venni azért nem tudom vennék e, mert nem  olcsó. Mondjuk turmixgépünk sincs, csak botmixer...szóval ha már turmixot vennék....

Kapott Isti itatópohárkát, ilyen csőrös tommie tippiet. Szeret belőle inni, ebből azt vettem észre több fogy a vizecskéből. Viszont nagyon idegesítő a teteje, olyan nehéz visszarakni rá, emiatt nem ajánlom senkinek. Az viszont tény, hogy nem csöpög. 

Bevezettük a barackot is, így almát és barackot vegyesen kap legtöbbször Isti - nagyon szereti őket. Egész sokat megeszik belőlük, egyre többet. Én meg úgy élvezem, hogy etetgethetem. 

6 megjegyzés:

  1. "Egy barátnőm mondta, hogy a férfiak életvitelén semmit nem változtat egy gyerek, csak a nőén"

    Pár hete írtam, hogy a FÉRFIAK ÉLETVITELÉN nem változtat semmit az, hogy gyereke lett. tök mindegy, mennyi ideig küzdött a pár azért, hogy megvalósuljon. Csak akkor ezt nem hitted/hittétek el, sőt, még le is lett ordítva a fejem.
    Hát tessék...

    első kommentelő vagyok: http://alombaba.blogspot.hu/2013/03/veszekedes.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, gondoltam, hogy most majd meg kapom, hogy ezt már sokan megmondták....de azért reménykedem, hogy ez igenis megoldódik. Persze be kell lássam, azért van ebben igazság, de még elhiszem, hogy talán a férjem is akarja hogy változtasson ezen, és ez csak most pont egy ilyen időszak is a sok-sok esküvő, legénybúsú miegymás miatt...

      Törlés
  2. le lett ordítva a fejed? akkor én mit szóljak? Nézd ezt:
    http://alombaba.blogspot.hu/2013/05/sok-bukas.html
    na el is ment akkor és azóta a kedvem a kommenteléstől.
    üdv.Katóca

    VálaszTörlés
  3. Eszter, ahogy olvasom, Te is rengeteget mész, mndenfelé :-) elég nagy társasági életet éltek, én nem is bírnám ezt de nem vagyunk egyformák. Fiatalok is vagytok még, mindketten... Megváltozni lehet, hogy idővel meg fog, addig meg ha magától nem Titeket választ, hanem a haverjait, nem sok remény van.
    M. 20+ 2 hetes

    VálaszTörlés
  4. Nagyobb gyerekekkel már több mindent tudnak kezdeni az apukák is, csecsemőhöz sok apuka nem tud igazán hozzászólni, szóval háth aidővel azért változik ez. Meg azért a pasiknak is fel kell dolgozniuk, hogy megváltozott az életük, gyerekük van, van akinek ez több hónapot vesz igénybe. Mindig nagyon dicsérd meg, amikor otthon marad, hátha az használ :)

    VálaszTörlés
  5. En is epp ezt szerettem volna mondani, hogy valoszinu, ha Isti mar ngyobb lesz, o is jobban fog tudni mmit kezdeni vele. Az en parom az elso idokben azt mondta, hogy sokszor feleslegesnek erezte magat, mert Pankanak csak ram volt szuksege... Ugyhogy szerintem is igen, kis ido es belerazodik

    VálaszTörlés